figure_02 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Jeg har vært inne på gamersroam.com og lasta ned et par mods til morrowind, en hus mod og en annen som det står at jeg skal få frostmourne, sverdet til arthas fra WC III, men jeg lurer på ossen de kommer i bruk ? F.eks sto det at man kunne finne huset hvis man fulgte elven vestover el no fra stiltstrideren i balmora..... Men hvordan kommer det dit ? er det bare å legge filene som følger med mod'en og legge de inn i morrowind greiene og så spille fra det vanlige ikonet eller fra mod ikonet eller noen annet ?? Håper noen kan svare........ Endret 17. juli 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du må bruke programmet "Morrowind Launcher" som du finner i Morrowind mappa di. Trykk nuh på Data Files. Deretter må du fortelle spillet hvilke mods/plugins du skal starte opp med. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Når jeg trykker på data files kommer det opp en liste på siden først morrowind.esm master file og så alle savene mine hvor er mod'ene ? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Modder er bare tull å tøys. Last ned ofisiele plug-ins istedenfor. Du må bruke morrowind launcher får å få de til å virke Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvordan får jeg lagt inn de offisielle plug-insene da? Har aldri prøvd mods/plugins før. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Om du legger plugin filene (*.esp) i Data Files mappa di sammen med bl.a. Morrowind.bsa (Master file) vil de komme opp i Morrowind Launcher programmet. De fleste plugins har kun ei esp-fil, men noen som er litt mer omfattende har ofte textures eller annet snacks som må i rette foldere. Uannsett har 95% av alle plugins en form for ei readme fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå