LilleG Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har Tenkt på å kjøpe Reserator1 Fra microplex. Noen som har noen erfaringer med denne? takker for svar Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Vet ikke hvor relevant dette her er for deg, men allikevel svarer jeg. Skal kjøpe meg pc på mandag og jeg har selvfølgelig vurdert den saken der. På hjemmesiden deres er det linket til en rekke tester som skryter bra av den. Men jeg stoler ikke alltid på de testene. Uansett er det en mellomting mellom vifter og skikkelig vannkjøling. Her kommer man jo litt inn på hvordan kabinett man velger. Hadde jeg hatt et lite kabinett med kun 80 mm paps vifter og lite ventilasjon hadde jeg faktisk prøvd den du har der. Men jeg valgte å kjøre denne kjøleren: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX6400V Grunn til det er at jeg kjører dette kabbet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1100B som har 120 mm vifter, god ventilasjon og nesten ikke bråker (bare raptoren og skjermkort bråker da, og det er minimalt). Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Sweet, oivind_dahle. PCV-serien er i toppklassen av kabinetter! LilleG: Dersom du ikke skal overklokke så mye, vil Zalman vannkjølingssettet holde i lange baner som god nok kjøling. Pumpen pumper "kun" 300 l/t, men jeg leste ett sted at Zalman skulle komme med en alternativ pumpe, for de som eventuelt vil "oppgradere" litt. Jeg regner med at du ikke skal flytte rundt på kabinettet så mye, da dette vil bli ganske upraktisk grunnet vanntank/radiator/pumpen er veldig stor. Har ikke noe personlig erfaring, men flere jeg kjenner har det og er meget fornøyd. MEN, dersom du har ett PCV-kabinett (nye Lian-li-serien), så kan det bli probelematisk. Her er HKet oppned, så "PCI-lukene" (om man kan kalle de det) er oppe, og ikke nede. Det gjør så pumpen vil slite mer, og ettersom den ikke er så sterk er dette ikke å anbefale. Da må eventuelt dremelen ut. Vet ikke om dette hjalp noe, jeg, men det er alt jeg kan si. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Joda takker for alle svar jeg vettu. vet ikke helt om jeg tørr, et par dråper og mange tusen er borte. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Monterer man det riktig, og prøvekjører det i 24 timer, er vannkjølingen like sikker som banken. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 wow trudde ikke den var så stor. samme for meg hvor stor den er egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå