kongekrabben Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 For noken veker siden så hadde P800'en min ei lita "bya" plutselig så ville den ikkje skru seg på. Dermed så trur eg at den resatte seg eller noko for den funka og greier etter på... Men alt var sletta innpå... Dette gjorde jo ingenting fordi eg hadde alt i backup på pcen... Men språket va jo ikkje med på backupen så no må eg slita med enkelsk.. Eg har lett litt rundt på nettet... men eg finner ikkje det.... noken som kan hjelpe meg og finne det....?? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Gå til den lokal mobil butikken, og spørr om de kan oppgradere SW på den. Tror Norsk er med i den pakken der da. Lykke til!!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Så problematisk skal det ikke være Forhåpentligvis finner du språk til HER! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg mistet også norsk språk på min P800 NÅR DEN FORMATERTE SEG SELV UTEN FORVARSEL.. @ arehei: Kul den nye avataren din Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvis du ikke finner språkpakken på SE sine sider, så ville jeg bare stukket til et service senter og oppgradert firmware Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Hvis du ikke finner språkpakken på SE sine sider, så ville jeg bare stukket til et service senter og oppgradert firmware Eg ga meg sikkert alt for tidlig med leitinga mi på nettet..... Men koffor bruke lang tid på nettet når eg kan få hjelp av folk som har peiling.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå