Gå til innhold

Når kommer Sony dcr pc350 til norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo finne billigste pris blant de forskjellige netshoppene i produktguiden. I forhold til prisene her er ikke 11500 så aller verst.

Ser også at best-buy.com allerede har oppgitt prisen på PC350 til 12 999 kr, selvom dette ikke har kommet på markedet ennå. Hvis dette virkelig blir den endelige prisen, som jeg vil tro det blir, vil det nok være smart å vente til denne kommer. Hvis man har tid til det da.

Lenke til kommentar

Takker så meget igjen danielR

Saken er den at nå har jeg både Panasonic MX500 og Sony 330 hjemme til "duell", og en av dem blir(litt som farmen dette :p ), med det er et p...okkers "problem" fordi begge er jo steikandes gode, iallefall min mening, har ikke fått testa de skikkelig, men får vel dannet meg et inntrykk etter noen dager.

Og så har vi dette med at det kommer ny modell snart,tøft med alle disse valga gitt

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd både MX 500 og Panasonicen. Personlig synes jeg pana totalt var bedre. Sony sin ga bedre stillbildet, men det er jo ikke pointet med et VIDEO kamera!

Den optiske billdestabilisatoren til Pana er også meget bra. Eneste jeg kunne ønske var en større chip, men den kommer med GS 400! :D

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens

Vel Sparchy, regner med at du mener MX500 og 330 ;) , jeg skal forsøke å teste de når været blir litt bedre, har såvidt prøvd de litt inne og ute, på automatikk, kunne ikke konstatere forskjell, men som sagt må prøve mer. Den eneste forskjellen til nå, jeg prøvde å zoome på et motiv med full tele,(motivet dekket hele søkern),og MX500 holdt det helt skarpt, noe ikke sonyen klarte :( . Som sagt det meste gjenstår når det gjelder å sammenligne de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...