Gå til innhold

K700i kammera lyd

ioa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Møte funket ikke... prøvde det... må jo ha på ringevolum...

Ringelyd PÅ og kameralyd AV er ikke mulig samtidig.

En fjottefeil, men slik er det bare.

En fjottefeil? Nei... Det er nok en grunn til at kameralyden er der ;) Hehe... Det er nemlig ikke lov å fjerne den i følge norske lover. Du skal vite at du blir tatt bilde av! Slik er det nå med den saken.

Lenke til kommentar

Jeg mente at jeg hadde hørt at mobil selskapene måtte legge på kamera lyd på aller mobiler med kamera, fordi det ble tatt så mange bilder på plasser det strengt tatt ikke skulle vært tatt bilder (f.eks i dusjer og i amerikanske fengsler). Er det fakta eller bare BS?

Lenke til kommentar
Møte funket ikke... prøvde det... må jo ha på ringevolum...

Ringelyd PÅ og kameralyd AV er ikke mulig samtidig.

En fjottefeil, men slik er det bare.

En fjottefeil? Nei... Det er nok en grunn til at kameralyden er der ;) Hehe... Det er nemlig ikke lov å fjerne den i følge norske lover. Du skal vite at du blir tatt bilde av! Slik er det nå med den saken.

Henvis gjerne til noen paragrafer :)

Tror ikke dette er tilfellet i Norge, men i mange andre, deriblant Korea, vet jeg at det er det.

Lenke til kommentar
Det er nemlig ikke lov å fjerne den i følge norske lover. Du skal vite at du blir tatt bilde av! Slik er det nå med den saken.

Jalleks: Som du sikkert vet kan man på Nokia 6230 (sikkert flere nokia også) velge om lyden skal være på eller av. Det første jeg gjorde var å fjerne lyden, blir faktisk ganske irriterende etterhvert. Gjøres fra innstillinger på kamera menyen

Lenke til kommentar

Vel, så enkel er jo ikke verden. Hvis du tar bilde av slottet vil ingen politimann legge deg i bakken fordi du ikke informerte gruppen med 250 japanske turister om at de ble avbildet.

Det er så vidt meg bekjent heller ingen lov i dette land som sier at et kamera eller en mobiltelefon skal si KLIKK-KA-KLAPP-SJ når du knipser. Mitt Canon Powershot A80 er i det minste særdeles beskjedent når det avbilder hva-det-skal-være, så jeg tror du har funnet opp den biten med "norske lover".

Men, for all del: Prove me gjerne wrong (framtidsfjortisnorsk).

Endret av oivindi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...