ioa Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei! Er det noen der ute som vet om man kan slå av den lyden som kommer når man tar et bilde med kammera? Ivar Lenke til kommentar
cpy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Går det an å bytte operatørlogo på k700? Lenke til kommentar
Xder Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei! Er det noen der ute som vet om man kan slå av den lyden som kommer når man tar et bilde med kammera? Ivar Sett ringevolum på 0 Utrolig rart at stille modus ikke funker Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Sett telefonen på "Møte" profilen Da forsvinner kameralyden. Lenke til kommentar
ioa Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Møte funket ikke... prøvde det... må jo ha på ringevolum... Endret 17. juli 2004 av ioa Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Møte funket ikke... prøvde det... må jo ha på ringevolum... Ringelyd PÅ og kameralyd AV er ikke mulig samtidig. En fjottefeil, men slik er det bare. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Møte funket ikke... prøvde det... må jo ha på ringevolum... Ringelyd PÅ og kameralyd AV er ikke mulig samtidig. En fjottefeil, men slik er det bare. En fjottefeil? Nei... Det er nok en grunn til at kameralyden er der Hehe... Det er nemlig ikke lov å fjerne den i følge norske lover. Du skal vite at du blir tatt bilde av! Slik er det nå med den saken. Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg mente at jeg hadde hørt at mobil selskapene måtte legge på kamera lyd på aller mobiler med kamera, fordi det ble tatt så mange bilder på plasser det strengt tatt ikke skulle vært tatt bilder (f.eks i dusjer og i amerikanske fengsler). Er det fakta eller bare BS? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kameralyden er der for å unngå snikfotografering av personer Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Møte funket ikke... prøvde det... må jo ha på ringevolum... Ringelyd PÅ og kameralyd AV er ikke mulig samtidig. En fjottefeil, men slik er det bare. En fjottefeil? Nei... Det er nok en grunn til at kameralyden er der Hehe... Det er nemlig ikke lov å fjerne den i følge norske lover. Du skal vite at du blir tatt bilde av! Slik er det nå med den saken. Henvis gjerne til noen paragrafer Tror ikke dette er tilfellet i Norge, men i mange andre, deriblant Korea, vet jeg at det er det. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Det er nemlig ikke lov å fjerne den i følge norske lover. Du skal vite at du blir tatt bilde av! Slik er det nå med den saken. Jalleks: Som du sikkert vet kan man på Nokia 6230 (sikkert flere nokia også) velge om lyden skal være på eller av. Det første jeg gjorde var å fjerne lyden, blir faktisk ganske irriterende etterhvert. Gjøres fra innstillinger på kamera menyen Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) hvordan tAR JEG TASTELÅS PÅ K700I? edit: når jeg tok "møte" på mobilen gikk kameralyden vekk Endret 17. juli 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Det er noe som heter bruksanvisning Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) finner ikke det i bruksanvisnigen...førse gang jeg har hatt SE skjønner du...! Endret 17. juli 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
kristian_88 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Stjerne og så knappen som er øverst til høgre. Det står lås eller noke når du trykker på stjerne.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Møte profil? vil BARE kameralyden fjernes da ? eller ringing å sms lyder å ? Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er mobilprodusentene pålagt å ha kameralyd på mobiltelefonene? Hvorfor forsvinner kameralyden når du tar på stille på T630 da? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Stjerne og så knappen som er øverst til høgre. Det står lås eller noke når du trykker på stjerne.. jeg tok hele tida omvent siden det er sånn man gjør på nokia mobiler... Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) En fjottefeil? Nei... Det er nok en grunn til at kameralyden er der Hehe... Det er nemlig ikke lov å fjerne den i følge norske lover. Du skal vite at du blir tatt bilde av! Slik er det nå med den saken. Vel, så enkel er jo ikke verden. Hvis du tar bilde av slottet vil ingen politimann legge deg i bakken fordi du ikke informerte gruppen med 250 japanske turister om at de ble avbildet. Det er så vidt meg bekjent heller ingen lov i dette land som sier at et kamera eller en mobiltelefon skal si KLIKK-KA-KLAPP-SJ når du knipser. Mitt Canon Powershot A80 er i det minste særdeles beskjedent når det avbilder hva-det-skal-være, så jeg tror du har funnet opp den biten med "norske lover". Men, for all del: Prove me gjerne wrong (framtidsfjortisnorsk). Endret 17. juli 2004 av oivindi Lenke til kommentar
eblth Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Nei, det er nok lovlig i Norge å fjerne kameralyden, men som andre har sagt, så er det mange land hvor det er forbudt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå