Gå til innhold

Championship Manager 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Hvordan får jeg CM3 til å fungere i WinXP?

Ser ut som du har windows NT ;)

I gamle spill/programmer kan man få slike feilmeldinger i XP der det står "not supported by Windows NT" o.l. Men det er fordi det gamle spillet ikke har hørt om noe som heter Windows XP, og derfor står det NT.

Lenke til kommentar

1. Gå inn i mappen hvor du har installert CM. Der finner du exe-filen du trykker på for å starte spillet.

2. Høyreklikk på denne filen og velg egenskaper/properties.

3. Nå vil det komme opp et nytt vindu. Der skal du velge kompatibilitet/Compatibility.

4. Nå finner du et felt hvor det står kompatibilitetsmodus/compatibility mode. Der krysser du av, og velger Windows 98/Windows ME.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg CM3 til å fungere i WinXP?

Ser ut som du har windows NT ;)

I gamle spill/programmer kan man få slike feilmeldinger i XP der det står "not supported by Windows NT" o.l. Men det er fordi det gamle spillet ikke har hørt om noe som heter Windows XP, og derfor står det NT.

Ja. Det er sikkert grunnen. :yes:

Lenke til kommentar

ah tusen takk... det der fiksa det problemet, men etter å ha spilt noen timer og så avslutta for å spille CM2 (det første, som alltid har fungert helt fint:P), og så skulle starte CM igjen, kom det opp at jeg ikke hadde nok minne til å hente opp saven min..

Jeg har heller ikke nok minne til å starte nytt spill eller i det hele tatt. Noen som kan hjelpe meg?

og du/dere som lurte på hvorfor jeg spiller CM3 i stedet for noe nyere, er fordi jeg liker CM3 best av de nyeste.

edit: la til mer info

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...