Morten K Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Jeg tenkte å kjøpe denne Zalman cpu kjøleren.Jeg har allerede denne passive Zalman kjøleren på hovedkortet.Siden cpu kjøleren er 11 cm i diameter,lurer jeg på om det er plass til den,eller blir Northbridge kjøleren i veien? Jeg har prøvd å måle litt og er usikker på om det går. Endret 17. juli 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Sjekk på Denne, her står all informasjon om zalman kjølere. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Hvis Zalman kjøleren ikke passer,kan dere anbefale meg en GOD og STILLE kjøler som passer.Jeg har nå Glacial Tech Sillent Breeze 462 II.Jeg er fornøyd med støynivået på den,men sliter med høy temp når jeg spiller. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Sjekk på Denne, her står all informasjon om zalman kjølere. Takk for den linken.Jeg skjønner det slik at den ikke passer.Har lest mye skryt om den kjøleren...er det noen andre som er like bra? Anbefalinger? OBS:Jeg vil ikke ha en støyende kjøler. Endret 17. juli 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Swiftech Skal være bra, har en kompis med nf7-2 og har montert en 120mm vifte på den. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3810&GID=3800 Link til kjølere hos microplex. Jeg har en thermalright Sp97 kjøler med 92mm vifte som ikke bråker så mye på ett an7 kort, sp97 er en kjøler som passer godt til overklokking da den får varmen raskt fra cpu uten at man behøver en for kraftig vifte.. Thermalright er bra men gå på Hjemmesiden demmes for å finne en som passer til ditt hovedkort. er en del av dem som ikke passer helt 100% med nf7. Er en del som skryter av thermaltake volcano 12 også. Endret 17. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jo thermaltake volcano 12 er bra,men vil annbefale mins 2 stk kabinettvifter i tillegg for og få fin temp.ligger på ca 36 grader(40-45 load),men da går vifta på 3500rpm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå