JarleW Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Kjørte en runde i byen idag (Sandefjord) da jeg plutselig så en ny(?) butikk (Ok, det er ikke SÅ ofte jeg er i byen :smile: ), men uansett - jeg så det sto http://www.comport.no på butikkvinduet og at dem hadde noen Chieftec-kabinetter i vinduet. Så nå er jeg tilbake på jobb og sjekker siden dem's. Har ikke sammenlignet prisene med f.eks. komplett.no, men tror det ser greit ut. Noen som har handlet hos dem ? (Bare for ordens skyld så har jeg ingenting med den sjappa å gjøre :wink: hvis det var noen som lurte på det) Lenke til kommentar
Senit.com Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Ny butikk ja. Så at sida var laga i mamut og at det stod under constr. Ikke så veldig bra, men håper de får den opp fort. Vi er jo også fra Sandefjord! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg synes de hadde veldig høye priser. F.eks. P4 1.6A koster 2500 mens den koster 1795 hos komplett. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-24 20:15, Senit.com skrev:Ny butikk ja. Så at sida var laga i mamut og at det stod under constr. Ikke så veldig bra, men håper de får den opp fort.Vi er jo også fra Sandefjord! Å javel.... hvor da ? Har dere vanlig butikk, eller kun nettbutikk ? Bra priser ? Lenke til kommentar
Senit.com Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Vi har kontorer + lager på Stubb (LeifWeldingsvei 10.) Men vi har ikke butikk, kun nettbutikk. Så hvis du er ute å kjører en runde til, så kan du kjøre nedom overnevnt adresse. Vi ligger vegg i vegg med Color Line. Om det er dyrt eller billig kan du jo finne ut av selv på vår nettside. :wink: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 En liten ting... så mange her som bruker opera så er det litt synd at sidene til mamut ikke virker. Men lykke til uansett. Lenke til kommentar
50z Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Snubla over comport.no for noen uker siden i byen ja. hadde ikke tid da, så jeg stakk bare innom websidene, og det virker dessverre som om det tar tid for dem å få no greie på de. fremdeles ganske rotete Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Dyrt som i ville helvete spør du meg. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 dei tar jo 8000,- for en p4 2,2 som koster 4895,- på psdata. Dette synes jeg er gansk vilt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå