LarsP Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 De fleste IQ-tester på nett er dårlige kopier av de du finner på mensa eller den du tar på sessjonen til militæret (fikk 9/9 *host host*). Men, som sagt tidligere, hvilken praktisk verdi har ferdigheter innen figurkombinatorikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 hmmm jeg fikk ca 127 på en IQ test. betyr det at jeg er like "smart" som ernstein IQ tester er egentligt bare teit Det har blitt sagt at Albert Einstein aldri tok en IQ-test, og viss han hadde tatt en, hadde IQ'en hans vært mye høyere enn 127. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Einstein hadde visst i følge eksperter Aspergers syndrom. I likhet med blant andre Hitler og Stalin ... Høy IQ, men nedsatte sosiale og emosjonelle evner. Det er vel muligens og dra det langt hvis man sier det er bevis for noe, men det er i allfall en indikasjon på at man ikke får i pose og sekk ... Endret 18. juli 2004 av Arctic Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 "Your IQ score is 136" Tok en test på internett ("tickle" het den visst") og ente opp med 136 i IQ Jeg tar selvfølgelig resultatet med en klype salt siden det var en internett-test med ca.40 sp.mål bare. Litt gøy da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ta den med en trillebår salt, du. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hun har vell betalt dem noen millioner for at de skal fake IQ'en hennes dah vell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå