JoeDohn Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Å herregud så rått det må ha vært å se den der live! :!: Var liksom ikke akkurat den snilleste popupen jeg har sett heller. ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Dritbra!!! Også den teksten???? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hehe. Lenge leve Messenger-tjenesten! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 :!: Haha, elsker kompetante sikkerhetsansvarlige i statens tjeneste! Noe lignende hadde skjedd på hotellkanalen i Oslo. Imidlertid var det ikke messenger servicen som hadde tatt øverste Z-verdi, men det snille oppdaterings-programmet til NIS og NA. Ganske morsomt å se på, og det ble ikke fikset i den tiden vi var det (2 dager). Beklageligvis hadde jeg ikke kameraet med meg, så jeg kan ikke bidra med noen bilder. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 :!: Viste ikke at NSB brukte windows på de store skjermene. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 der fikk vi se hva han som har ansvar for di skjermene driver med på jobben... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Så sykt, sykt bra! Det er en av de bedre popupene over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå