NeRoX Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Har sett litt rundt på forumet i ca 1 uke nå og fått masse inspirasjon til min første casemod Mye snax her må jeg si Fant fram et veldig kjedelig Ku-Tec som jeg fikk lyst til å freshe litt opp på... Men jeg tror jeg har fått for mange inntrykk av alle modene deres at det ble litt mye Så! (Endelig til poenget ) Først! Går det ant å fixe på? Hvis! Så hadde det vært kult å få høre hvilke idèer dere kan komme med Kom gjerne med sprøe forslag men ikke noe for inviklet siden dette blir min første mod. (Hvis det blir noe av det) Jeje! Håper på god respons EDIT: Skriveleif Endret 17. juli 2004 av NeRoX Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 vindu i siden.... klasikker... også kanskje lakkering? Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Ja... Vindu er ikke spørsmål engang Har skaffet plexi allerede. Tenkte å gjøre no lignende som NoXy... Lakk, farge? Lyst på noe uvanlig.. Liksom Gult eller no sånt , men hvordan blir det å få til på det svarte? Må vel skrape bort lakken som er eller? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ååå det hadde jeg store planer for.. men så kjøpte jeg ett annet fra broren min... Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Få vite :!: Hva tengte du på da? Så at The_Darkness hadde fixa på et sånt kabinett! Ble skikkelig kult også Fikk lyst å lage sånn viftestyring med av og på brytere... Men da må nesten noen sette opp et skjema. Jeg så det en plass i forumet men jeg klarer IKKE å finne det igjen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hadde tenkt å gjøre noe lignende dette: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=56822 med 2 vifter i front og tette igjen... Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Det var stilig! Kanskje jeg skulle fixa sånne vifter der framme... Med BLÅE katoder *Blått* Tar gjerne imot flere tips! EDIT: Skriveleif Endret 17. juli 2004 av NeRoX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå