-eirik89- Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har hatt min sx1 i litt over en måned, og har hatt litt problemer med at den henger seg opp, er til tider litt treg også. men en dag så klikket det ganske kraftig for den, hverken meny knappen funket, eller lydene, det kom også opp feilmelding når jeg skulle åpne bilder o.l (som jeg måtte bruke hurtigtastene for å komme inn på....) Men etter en uke med det problemet, så klikket den, å når den slo seg på igjen, funket den 100% igjen!!! er dette et prblem som er vanlig? har fw12... gøy å høre om dette er utbredt... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Fw 14 kommer vel snart. Har ikke vært borti det problemet selv da. Men har noen andre. Men ikke verre enn at de er levende med. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Fw 14 kommer vel snart. Har ikke vært borti det problemet selv da. Men har noen andre. Men ikke verre enn at de er levende med. Hopper de over 13? Er det slik uhell-fobi i siemens gjengen og? Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 lukk noen program! ikke ha alt for mye åpnet. derfor du får feilmelding. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Fw 14 kommer vel snart. Har ikke vært borti det problemet selv da. Men har noen andre. Men ikke verre enn at de er levende med. Hopper de over 13? Er det slik uhell-fobi i siemens gjengen og? Nei tror ikke det. Men det er ikke uvanlig at mange av fw oppdateringene ikke blir sluppet. Fw 13 og 14 er visst klar for nedlasting for engelske brukere. Eller det vil si at de har hatt fw 13, og nå er 14 kommet. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Gleder meg til FW14 kommer! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Gleder meg til FW14 kommer! Spørs om dekningsproblemet og ringelyd problemet er fikset der.... tror ikke det kommer for senere. har vurdert å gå tilbake til fw 07. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Gleder meg til FW14 kommer! Spørs om dekningsproblemet og ringelyd problemet er fikset der.... tror ikke det kommer for senere. har vurdert å gå tilbake til fw 07. Vel, dekningsproblemet sliter jeg med noen ganger.. Det var en som sendte mail til Siemens, og han fikk svar der det stod at volumet på ringetoner ble satt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå