jogrba Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg ser på dagbladet (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235091) at komplett.no averterer med SE K700 til salgs for 3395 kr, men når jeg går inn på selve siden, koster den 400 kr mer. Ble den kanskje solgt til denne prisen i en periode før prisen igjen ble satt opp? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Dette er garantert en feil i annonsen. Men, den er ikke åpenbar, og når de annonserer så stort så mener jeg at man bør få den til pris som er annonsert. Husker ikke helt paragraf, men så lenge feilen ikke er så åpenbar at det burde være innlysende feil, har man krav på å få produkt til annonsert pris. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Eller en feil i butikkens priser ? Jeg har nå i alle fall sendt dem en forespørsel, så får vi se hva de svarer. Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Så nå at det er denne ukens tilbud, de var et par dager for tidlig ute med annonsen Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Oi, dette må vurderes =). Fikk den for samme prisen i hellas (hadde seff ikke pengene) så fikk ikke kjøpt den der:\... Edit: Samtidig har prisene på k700 gått ned drastisk, tror jeg heller venter 1 måned til og ser hvor lang butikkene er villig til å sette ned prisen. Endret 19. juli 2004 av Andreas2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå