olesathe Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg har sendt inn min compaq evo n1020v og fått skiftet hovedkort. Fra før har jeg innstalert daemon tool som gjør at jeg fikk 2 cd-stasjoner. Maskinen fungerte bra, men nå er den opprinnelige cd-stasjonen forsvunnet. Når jeg går inn på min maskin finner jeg ikke cd-satsjon ikonet. Setter jeg inn en cd-rom så skjer det ikke noe. Hvis jeg tilbakestiller maskinen kommer heller ikke cd-stasjonen tilbake. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg forsøker å stille tilbake maskinen slik den var da jeg kjøpte den så går det heller ikke siden ingen cd-rom fungerer. Jeg trenger hjelp til finne hvor cd-satasjone er eller hvordan jeg kan lage eller opprette en ny. Alle gode tips er gode å få!!! :) Endret 16. juli 2004 av olesathe Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du kan jo se på denne, og sjekke at kablene sitter ordentlig osv. Lenke til kommentar
olesathe Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Hvor sitter kablene? Er det noen mulighet for å bare "lage" en ny cd-stasjon? Man kan vel ikke bare slette en og dermed er alt borte? Det kan jo være en mulighet for at det har blitt gjort ved innleveringen.. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hva er poenget med å starte tre identiske tråder? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jepp, hva er poenget? De 2 andre trådene er stengt, og videre diskusjon får gå i denne tråden da det er kommet et godt forslag fra Ricky Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
olesathe Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg tror jeg har forstått det, dere som spør hvorfor jeg har spurt samme spørsmålet på 3 plasser. Grunnen er jo fordi ingen svarte den første gangen. Men greitom. jeg har forstått det etter 5 advarsler. Hva er grunnen til å si det 5 ganger.... Men greitom karer!! Lenke til kommentar
hanssen59 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vet ikke om du har funnet ut av problemet, men sansynligheten er nok at master/slave på dvd og cd-rom er satt feil. DVD må stå som master og CD-rom må stå som slave. Hvis ikke vil du ikke finne dem i enhetsregisteret. DVD'er er sære.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå