Snorre Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Er det noen som vet om det er noen pakketilbud på gamecube i en eller annen butikk, hvor du får med både Mariokart Double Dash og Zelda samledisken? http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3462 ifølge denne nyheten skulle tilbudet vært sluppet for en tid tilbake. Det virker som om det bare finnes (som jeg vet om) tilbud med Zelddasmaledisken og gamecube med en kontroll til 800kr. VEl hvis noen vet så ville jeg være takknemelig for svar. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Tror nok at den har blitt skiftet ut med Zelda Collector's edition. Det var det når jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 MK:DD = Mortal Kombat:Double Death Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Joda, det skal finnes hos de fleste som selger GameCube. Prisen ligger vel rundt 1200-1300,-. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Pakken ble utgitt 14 november når mario kart kom. OG VAR UTROLIG LIMITERT, kommer du over en pakke nå, er du bra heldig... Jeg har en, ny/uåpnet, som jeg aldri kommer til å åpne. Lenke til kommentar
www.ghdfi.com Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hmm elkjøp selger i alle fall zelda discen for 50 kr^^ Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ehhh...de er da ikke sjeldne! Der hvor jeg jobber har vi solgt en drøss av dem, og bestiller nye når vi blir fri. Mener du virkelig at du har en Gamecube med Mario Kart og Zelda bonus-disc som du syns er så spesiell at du ikke vil åpne den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå