Elensar Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Special Trained Killers blei danna 12 juni 2004. Etter lite aktivitet den siste tiden og nokre har slutta, tok eg på meg ansvaret med å bli sjef og føre StK vidare, det kjem til å bli vanskeleg å komme opp der vi var men vi vil nokk klare det Så no søker vi fleire medlemmer, vi har for tiden to på try-out og er på ca 10 medlemmar. Det du må ha er: - bra skills:p - ventrilo og mic - orginal spelet - Ase (lurt å ha) - mirc ( lurt å ha) - du MÅ være aktiv på klanens forum! Gå inn på www.stk.moo.no for meir info. Du kan også gå inn på mirc kanalen vår: #stk-bfv@quakenet Eller kontakte meg på msn/mail: [email protected] Endret 17. juli 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) StK søker forastt fleire medlemmar! Her er lista: Members in StK Vietnam: - Zernick ( Attack Heli ) - TuxFluX ( Attack Heli ) - Rogue L ( Attack Heli ) - Roaden ( Assault ) - Manwe ( Assault ) - Hunter ( Assault ) - Tasty Taco ( Assault ) - Spetsnaz ( Fly Pilot ) - BliZzard ( Fly Pilot ) - Bounty H ( Transport ) - FdE ( Transport ) - Bone C - Runar1 - Petre - Ugle - Emblazer - ZaBIE - Sneipen - Bolle - weedy - DaProphet Try outs - Bravo. L - Zindre - inzider - BlackJuda - CORNHOLIO - Gelp-Man - Sprengtor - Ubertotslager - Sword - Rambo - XlenCe - Blackhawk - Vladimir - Winters Håper på fleire Endret 5. august 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå