kurtaren Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det er feil! Det er ingen som helst måte å lagre så mange meldinger du vil på K700i! Tro meg, jeg har prøvd... max antall sms på K700i er rundt 80 (eller 100 som noen ser ut som får), og det er totalt, uansett i hvilke mapper du har dem i (ihvertfall innboks og sendte). Velger du å lagre en melding, så lagrer K700i dem til SIM-kortet og ingen andre steder, selv om de ligger i lagret mappen. Mitt SIM-kort tar max 20 meldinger, da SIM-kortet var fullt, gav K700i beskjed om at det ikke er mulig å lagre flere meldinger til lagret mappen! Og jeg finner ingen valg hvor jeg kan lagre meldinger utenfor SIM-kortet men allikevel i lagret mappen. Kurt Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Grunn til at K700 aldri blir kjøpt av meg Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Jeg tror martiol har et poeng!! Endret 19. juli 2004 av Patience Lenke til kommentar
martiol Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg tok feil. Det stemmer at man ikke kan lagre utenom på simkortet. Men dere kan få nytt simkort av teleleverandøren deres hvis dere trenger litt mer plass. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 2 spørsmål ang. denne mobilen: 1: når jeg tar bilder med kamera og tilknytter "portrettet" under kontakter, så kan jeg ikke slette bilde i "kamerabilder", da ble de borte fra kontaktene... jeg har laget en folder til som jeg har flyttet bildene til. 2: når jeg trykker slett meldinger innpå inboks, så blir jo ALLE meldinger borte, mener sms og mms..... jeg orker jo ikke slette en og en, men vil heller ikke slette mmsène..... anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå