fflex Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 lurer på om noen her kan fortelle meg om de har fått fikset temp problemene med MSI K8N NEO PLATINUM ved å update BIOS til 1.2? Jeg har nemlig oppdatert, men tempen er akkurat den samme...og det liker jeg ikke. Kanskje den nye BIOSen ikke ordner det? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Kanskje du har for mye kjølepasta, eller for "dårlig" kjøler. Hva ligger tempen på? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 er dette den helt nye biosen?? Når kom den ut? Troe det ikke er lenge til temp problemene er fixet... håper på neste bios.... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 hei! jeg har ikke for mye kjølepasta, bare et tynt lag.... jeg har thermaltake silent boost cpu vifte. tempen ligger på rundt 60 grader, noe som er ganske mye til amd64 å være?!! sjekk ut her. Det burde vel stått noe om temp fiks i update description? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 hei! jeg har ikke for mye kjølepasta, bare et tynt lag....jeg har thermaltake silent boost cpu vifte. tempen ligger på rundt 60 grader, noe som er ganske mye til amd64 å være?!! sjekk ut her. Det burde vel stått noe om temp fiks i update description? Vel, nå er heller ikke Silent Boost den beste vifta heller, rett og slett. F.eks: Satt sammen en pc med Athlon XP 3000+ prosessor med 200mhz bus (400fsb) og den var idle i bios på 42 grader, da med Arctic Silver 5 kjølepasta, syltynt lag.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har oppgradert bios får en kompis og der ble temp feilen rettet opp, tempen hans lå på 55 til 65 grader hele tiden. Nå kommer den lett ned til ca. 30 grader under idle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå