rønning Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Noen som vet om noen programmer til bluejacking eller er man nødt til å bruke "kontakt-metoden"..Det funker jo bra å bluejacke f.eks en t610 da kontaktens navn kommer opp på skjermen når man mottar visittkortet, men er liksom ikke like tøft når mottakeren får denne beskjeden : "visittkort mottatt" og så må man åpne, og den meldingen man vil at mottakeren skal se er bare en bitte liten del av skjermbildet(som navnet på den "falske" kontakten).. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har du P800/P900 så er SMan helt perfekt for bluejacking. Du har også noe som heter bluejackx for S60. Men det er ikke helt perfekt ennå. http://www.bluejackx.de.vu/ Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Noen som har instalert bluejackx på sin s60 mobil og klart å gå inn på andre mobiler? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg har installert det på min 7610, men har ikke fått testet det ennå. Men hva mener du med gå inn på andres mobiler? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 sånn at du kan sjå filene til den andre mobilen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 må man ha bluethoot går det på M65? Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Må ha bluetooth tror jeg ja! Jeg testet det på min 7610 men fikk det ikke til og fungere... Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 sånn at du kan sjå filene til den andre mobilen. Slik som sosiale tapere og andre "rejects" diller med? Du greier deg sikkert fint uten det der. Folk som vokser opp nå virker litt mentalt tilbakebestående Gjør det noe om jeg kommer hjem til deg å ser på alt du har liggende rundtomkring i huset?. Vinduet ditt var ikke låst, så det burde ikke være så farlig ... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg har ikke prøvd det bluejack programmet så altfor mye men kan ikke påstå at det virker så bra... Liker det ikke så mye altå. Vet igrunn ikke om noen andre programmer enn de som er nevnt her som er "bra". Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 må man ha bluethoot går det på M65? Hvorfor tror du det heter bluejacking? Det programmet er rett og slett bare møkk. Er et annet program fra mobiluck.com, men jeg fikk det ikke til å virke på min 7610. Fikk bare en feilmld om at programmet ikke var ferdig installert da jeg prøvde å gå inn på den. sånn at du kan sjå filene til den andre mobilen. Hva er vitsen med det? Leste om et program som gjør det du vil, men det gidder jeg ikke teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå