AvIOn Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Den zalmann-saken i bare kobber er best i følge testene jeg har lest. fordi kobber skal tydeligvis lede varme bedre enn aluminium. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) zalman med rart navn Rart-navn Zalmen heter CNPS7000ACu og CNPS står for "Computer Noise Prevention System" og "Cu" er kjemisk tegn for kobber. AlCu-versjonen består av aluminium og kobber og er mye lettere, men kjøler ikke fullt så godt. CNPS7000ACu er forøvrig en utrolig bra luftkjøler. Endret 10. august 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Kjøp den med kobber, fordi kobber leder varme bedre en aluminum. Har denne viften selv og den bråker veldig lite. Trådstarter! hvis du er ute etter den viften men minst støy men bra ytelse så velg zalman. Monteringen gikk greit og den er ikke for tung heller. I tilleg må du kjøpe arctic silver 5 kjølepasta for bedre varmeoverføring. Endret 10. august 2004 av Jensi Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Kjøp den med kobber, fordi kobber leder varme bedre en aluminum.Har denne viften selv og den bråker veldig lite. Trådstarter! hvis du er ute etter den viften men minst støy men bra ytelse så velg zalman. Monteringen gikk greit og den er ikke for tung heller. I tilleg må du kjøpe arctic silver 5 kjølepasta for bedre varmeoverføring. jeg tenkte jeg skulle bruke ceramique (eller hva det nå enn var)........ er den zalman tingen lett å montere? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kjøp den med kobber, fordi kobber leder varme bedre en aluminum.Har denne viften selv og den bråker veldig lite. Trådstarter! hvis du er ute etter den viften men minst støy men bra ytelse så velg zalman. Monteringen gikk greit og den er ikke for tung heller. I tilleg må du kjøpe arctic silver 5 kjølepasta for bedre varmeoverføring. jeg tenkte jeg skulle bruke ceramique (eller hva det nå enn var)........ er den zalman tingen lett å montere? Piece a cake, eller så kommer den med bruksanvisning Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Har hørt mye godt om denne swiftechen, bare uten vifte, delta er kjent for vifter med høy luftstrøm, denne deltaen har 28 dba, men sikkert god den deltaen også. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...X6400V&toc=3830 Endret 31. august 2004 av hba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå