Roberto Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har bladd litt gjennom "Programmer til SymbianOS" tråden men jeg syns den er veldig rotete og uoversiktlig. Jeg foreslår derfor om vi kan lage en sticky ut av denne tråden hvor alle kan legge til sine programmer på en mer oversiktlig måte. Navnet på programmet bør helst også være linken til selve .sis filen. Det bør også stå hvor stort (ca) programmet er i Kb, samt en kort beskrivelse av programmet. En bør også få med hvilke terminaler med Symbian programmet støtter evt. linke til andre versjoner av programmet for andre håndsett.... Så, hva sier dere? Er dere med? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Doom 1.2 | 1730Kb Doom til Symbian telefoner, helt ok grafikk men utrolig bra game-play. Must-have program om en har nok plass - men man kan sløyfe lyd filen så sparer man et par Kb's... Fungerer på: Nokia 7650, 6600, 7610 ... Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Sikkert fint initiativ, men jeg synes da overhodet ikke tråden du nevner er uoversiktelig eller rotete. Det er jo bare å søke på f.eks. 6600 eller UIQ eller lignende så finner man anbefalinger. Men men. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Sikkert fint initiativ, men jeg synes da overhodet ikke tråden du nevner er uoversiktelig eller rotete. Er enig med Arehei her ja. Den tråden som vi har fra før er absolutt ikke rotete Det er ihvertfall min mening da Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det finnes allerede en sticky: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222076 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Det finnes allerede en sticky:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222076 Ah...gut, gut. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Uten å åpne lenken i din første post trodde jeg det var den oro2 linket til som du mente. Da forstår jeg at du synes den du snakker om var rotete ja Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Denne ble da mer rotete, men uansett: Facewave, veldig bra program, søk på handango Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 dessuten ender vi bare opp med masse warez hvis alle skal linke direkte til .sis filene... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 dessuten ender vi bare opp med masse warez hvis alle skal linke direkte til .sis filene... Sant.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Alikevel bør og vet nok de fleste symbian kjøpere at du kan finne symbian stuff på bla disse tre sidene: Handango.com, litt hos nokia SW marked og sist men ikke minst, My-symbian.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå