Steinkaare Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 har kanskje tenkt å kjøpe meg ny mobil, og valget står egentlig mellom disse to (e700 og v600) så jeg lurte på: hvilken av disse to er egentlig best? Er sikkert mange som heller mot samsungen her, men hvis dere kan være snill å begrunne svarene deres så hadde det vært fint. ting som er viktig kamera (et bra et) design brukervennlighet robust mobil (hvis jeg kommer på noen flere punkter så skal jeg nevne dem) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Kamera: Ikke peiling på hvordan V600 sitt er, men E700 sitt er bra... Design: For min del synes jeg V600 ser bedre ut enn E700 (subjektiv mening, her vil du aldri få riktig svar uansett hva svaret blir...) Brukervennlighet: E700 har grei nok brukervennlighet, men jeg har hatt en Motorola T720, og i mine øyne var ting akkurat der jeg ville ha de, så den var meget god å bruke for min del. Vil også regne me at V600 er enda bedre på det punktet. Robust: E700 føles ikke helt robust, men den er ikke helt plastikk heller. En V600 har jeg aldri prøvd, men den ser i hvert fall robust nok ut, hehe Jeg ville ha gått for V600, pga. skjerm (V600 sin har mye bedre oppløsning) og selvsagt pga. design. E700 sin fordel er at den er mindre og har mer minne (9MB mot V600's 5 MB) Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 leste en plass at v600 sitt kamera var bedre enn e700 sitt. v600 fikk very good på testen mens e700 fikk fair. jeg er også enig med deg i at motorola sin ser bedre ut enn e700, pluss at den er mye mer ekslusiv, det er jo mange fler som eier en e700 enn en e600. det er også en fordel at v600 har mp3 som ringetone. takk for svar. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Her hadde jeg valgt V600 fremfor E700 helt klart. Det på grunn av blåtann, noe som E700 mangler. Design, jeg synes V600 er MYE kulere!! Sinnsyk deilig mobil. også på grunn av mp3 som ringetone, noe som er litt kult da E700 har mer minne, men uansett så ville jeg valgt V600 Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 har et par spørsmål er det en sånn hurtigknapp for å ta bilder på siden av v600? og hvis jeg ikke har bluetooth på pc`n er det mulig å kjøpe deT? eventuelt en som man plugger usb porten. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 har et par spørsmåler det en sånn hurtigknapp for å ta bilder på siden av v600? og hvis jeg ikke har bluetooth på pc`n er det mulig å kjøpe deT? eventuelt en som man plugger usb porten. Du kan kjøpe en USB-BT dongle, finnes mange av disse. Er en tråd om det fra før av. Så ta en titt der Du får kjøpt det de fleste steder som selger pc utstyr, blant annet komplett.no koster en rundt 400,- Tror ikke V600 har en slik knapp, kan ikke huske at jeg så det da jeg prøvde den. Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Begge har vel VGA kamera Ja, det har de. Har hørt at V600 sitt kamera er bedre enn E700 sitt også Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 det skal visstnok være bedre ja, men noen sier at når du lagrer det og ser på det senere har det blitt "blurry" husker ikke det norske ordet Lenke til kommentar
Catbui Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Heisann!! Håper dette hjelper deg: Jeg har v600 og broren min har e700, vi er begge enige om at v600 er en klasse over e700 i de fleste områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå