pcgutten Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hallo! Tidligere i dag laga jeg en post om 2 skjermkort i en pc, og fikk svar at jeg sku finne meg et gammelt pci kort. Så har jeg da gjordt det og kobla det i pcen. Men skal jeg si ifra i windows eller noe sånt at jeg skal bruke 2 skjermer? Får bare svart skjerm på Skjerm nr 2 ?? Vet ikke om skjermen virker, men har en annen men spørr først om jeg må stille noe?? Takker for hjelp! Pcgutten Lenke til kommentar
supercub Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 På mitt kort 9800 og mitt gamle kort, 9500 pro (begge to) var det to uttak bak. Då var det berre å høgreklikke på desktopen-->Ekenskaper-->innstillinger-->litt under bildet at dei to skjermane er det to kolonner. Merk skjerm nr. 2 og trykk den nederste. Extend Windows.....eller noko slikt. Site på ei gammal maskin som over hove ikkje har muligheit for to skjermar, så eg hugsar ikkje heilt kva setningen var.. Håpar dette hjalp! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Erhhmmm, begge skjermene er koblet til. Men det er ikke 2 skjermer på egenskaper - instillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå