SirAnderz Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Holder på med et design her, men jeg har et problem med høyde og bredde.. Får ikke dette til og har holdt på egentlig ganske lenge med dette... Noen som ser feilen med engang eller noe sånt ? (Når jeg først spør, noen som kan lage en drop down meny som passer der med linkene ? Eneste "krav" er vell at den passer inn, om den går opp eller ned er ett fett... Eneste jeg kan tilby er en bannerplass, ikke så stor...) sorry for at det er bmp bilder, men jeg hadde ikke tid nå til å konvertere. html designet i jpg viss det skulle hjelpe Endret 16. juli 2004 av SirAnderz Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 linken til bildet er feil, funker ikke. Tenshi Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Nå gjør den det tnx for at du sa ifra Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg ser feilen: Tables og ingen CSS Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg vet jeg egentlig skulle brukt css, men jeg har egentlig sluttet og lage hjemmesider, så jeg gidder ikke å lære meg det heller... Jeg hadde satt pris på det om noen kunne hjelpt meg med dette .... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg vet jeg egentlig skulle brukt css, men jeg har egentlig sluttet og lage hjemmesider, så jeg gidder ikke å lære meg det heller... Jeg hadde satt pris på det om noen kunne hjelpt meg med dette .... rart.. trenger hjelp til et design til en webside, men har slutteet å lage hjemmesider... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 rart.. trenger hjelp til et design til en webside, men har slutteet å lage hjemmesider... Skjebnens ironi? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 sry da.. men jeg har fått til dette før (somregel) og nå når jeg skulle lage en side fikk jeg problemer... Fremdeles ingen som kan hjelpe meg litt ? istedenfor og bare lage mye offtopic ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå