Gå til innhold

Nytt tastatur, uten ekstra knapper?

Anbefalte innlegg

Kompisen min har klart å tømme et helt glass Coca Cola over tastaturet mitt.... Så det virker ikke lenger :p Har skrudd det opp, HELT opp, (det var det mye rart) og tørket og børstet, uten effekt. Så jeg må vel ha ett nytt ett.

Jeg liker ikke sånne ekstraknapper, snarveier osv. Jeg bruker det til gaming, så helst ikke masse ekstragreier. Det jeg hadde var et gammelt plastastatur uten en eneste tilleggsknapp. Nå sitter jeg på no annen drit, som er helt forferdelig å bruke. (Fulgte med en brukt pc som ble kjøpt for leeenge siden... Det var en 100Mhz pc, 24 MB ram, så det sier vel sitt om tastaturet... Litt fiffig da, jeg kan bare trykke på SPACE for å starte pc'en :p )

-Det nye boardet skal gjerne være av aluminium, lett å trykke inn knapper, men ikke for lett, skal kunne hvile fingrene på tastene uten problemer.

-Helst ingen ekstraknapper. Men det går da...

-Jeg vil heller ikke ha trådløst.

-Ikke stort og klumpete, gjerne ganske "flatt"

Noen forslag til nytt tastatur?

Btw, vet ikke om dette er en feilpost, men tastatur er vel en form for harware, og jeg har lett og lett, men fant ingen steder som dette passet inn.....

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte ikke på internett. Kjøpte det på en Elkjøp butikk... Det er merket "PC LINE" Et eller annet jalla merke sikkert... Det er ikke sånne buer og merkelige former, bare en ganske pen bue som går over hele toppen som jeg la merke til nå soim jeg så etter :p Det er bare et tastatur, ikke no sånn spesiell ergonomi, eller masse fiffige ekstragreier. Knappene sitter helt vanlig, ikke pakket inn, eller hoppet over alle "Numlock knapppene" Ganske bra syns jeg :D 199,- på elkjøp, så "løp og kjøp" :p Det var blått utenpå esken, også så jeg inni, også var det sølv istedet :love: Så det blir tynt med linker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...