Gå til innhold

Doom III på diskett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok nerder

Stein i glasshus, gutt....

Øh, åssen det? Fyren linker til en spøk og blir spamma ned av folk som mener at diskettene på bildet ikke har kapasitet til å romme doom3!

Mente bare at siden du er aktiv deltaker på et dataspill-forum, så kvalifiserer du som nerd selv. :)

Lenke til kommentar
Ok nerder

Stein i glasshus, gutt....

Øh, åssen det? Fyren linker til en spøk og blir spamma ned av folk som mener at diskettene på bildet ikke har kapasitet til å romme doom3!

Mente bare at siden du er aktiv deltaker på et dataspill-forum, så kvalifiserer du som nerd selv. :)

Da vet tydeligvis du ikke hva en nerd er. (jeg er såklart nerd selv men ikke pga jeg poster i et doom3 forum)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke noen av oss er "nerd" jeg. Før i tiden (når spill VAR på disketter) var det få som hadde PC. Nå har nesten alle vanlige folk som spiller musikk (mp3) og en film i ny og ne (DVDrom, DivX) en PC.

Det er heller folka uten PC som ikke har peil på verken mp3, nettbank, internett, eller annet som i dag virkelig kan kalles nerd.

Og som arokh nevnte. Dette var heller ment som en spøk, enn at folk skulle begynne å regne på hvor mange disketter det egentlig var.

Men herregud, vi er alle forskjellige. Noen ler, andre regner.

Kan forøvrig nevne installasjons diskettene til Ufo enemy unknown, pakket ut et spill på 14 mega. men det var den tiden det:) :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...