Krankemot Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 [quote name='lord_vivec9' date='16/07/2004 : 23:14'] Å hvilken Ram type har du? Er det pc 2100 så er mitt råd bytt med engang. [/quote] har pc2100 minne hva er forskjellen på pc2100 og andre???? har lite lyst til å bytte minne Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 tenker jeg kjøper ny cpu og motherboardetterhvert har ikke råd til alt på en gang... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) PC2100 kan overføre maks 2,1GB/s. PC2700 kan overføre maks 2,7GB/s. osv... Men det er ikke nok med å bare kjøpe ny og raskere RAM, hovedkortet må støtte dette, og det samme må prosessoren! Du kan sikkert kjøpe PC3200 RAM til din prosessor, men den vil kun yte som PC2100 pga. fsb'en til CPU. Timings er en helt annen kategori på RAM'en. Du kan sikert få kjøpt PC2100 RAM som faktisk yter bedre enn den RAM'en du har pga. timings. Timings er "induviduelt" pr. RAM brikke/produsent. Dette er noe en må finne ut selv og eksperimentere med. Kjøp deg nytt hovedkort, CPU, RAM og skjermkort =) Min anbefalning til deg. Endret 20. juli 2004 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Orker ikke lese alle postene her, men hvis det ikke har blitt nevnt; du har integrert skjermkort? Sjekk at du faktisk har AGP-slot til skjermkort før du kjøper noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå