genser Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jaja, jeg kom nettopp over denne underskriftsaksjonen. Var jo et artig forsøk det, vet ikke om man skal ta starteren seriøs eller ikke. Ihvertfall: http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.html :!: Jeg ga ikke min "underskrift"! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 De får ikke min heller! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 jeg håper jævlig på at dette er en spøk Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Typisk reaksjon blant kristne i USA. De som er litt fanatikere Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 og de våger å klage på islamsk fanatisme. men nok om det, dette er ikke politik og samfun Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 "We kill satanistic creatures, we don`t cuddle with them" Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 De får ikke min underskrift . Dumme fjollete, Amerikanske, patriotiske fjollete Arthas på Warcraft 3 cover folk. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Regner med dette er en spøk. Ingen seriøs person vil komme med et slik påfunn og ikke se de veldig opplagte typoene f.eks.: "sympols" og "woreshippers" .. jeg vet amerikanere ikke nødvendigvis er verdens skarpeste mennesker, men.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det var søren meg dagens good laugh! Kanskje jeg skulle lage en underskrifts-kampanje om å stoppe underskrifts-kampanjer? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg ga ikke min "underskrift"! I second that. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg skrev under. Ooops, I guess Doom 3 isn't going to be released now. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Doom 3 will contain satanistic sympols witch our precious youth will see! Witch = heks Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Doom 3 will contain satanistic sympols witch our precious youth will see! Witch = heks Så den og! Latterlige mennesker! Fikk meg en god latter nå. Sånt gjør de et eller annet sted med hvertf eneste spill. :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hva? Skrev du under? AARGH! Nå kommer Doom aldrig ut! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 "Doom 3 will contain satanistic sympols witch our precious youth will see! Some claims that they look more forward to doom 3 than the second coming of Jesus Christ. The madness and violence must stop NOW! Don't let ID Software ever release doom 3 or it won't be long before we'll have a youth full of devil woreshippers and another columbine highschool situation." Hehe, herregud, disse folka må forstå at "the columbine highschool situation" ikke var pga. doom/doom II, men pga guttene var SYKE I HODET... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 "Doom 3 will contain satanistic sympols witch our precious youth will see! Some claims that they look more forward to doom 3 than the second coming of Jesus Christ. The madness and violence must stop NOW! Don't let ID Software ever release doom 3 or it won't be long before we'll have a youth full of devil woreshippers and another columbine highschool situation." Hehe, herregud, disse folka må forstå at "the columbine highschool situation" ikke var pga. doom/doom II, men pga guttene var SYKE I HODET... Akkurat.. Syns Painkiller er ganske mye mer satanisk enn Doom3. Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 "DOOM 3 HAS BEEN PROVEN TO CAUSE MALE PATTERN BALDNESS! DO NOT - REPEAT- DO NOT BUY DOOM 3. IF YOU MUST USE IT, PLEASE PIRATE IT INSTEAD. THE WAREZ COPY CAUSES LESS HAIR LOSS." Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg tviler ikke på at den som startet denne underskriftskampanjen ikke mente det som spøk. Om dere tror at religiøs fanatisme er forbeholdt islam, tro om igjen! Et norsk eksempel er Kristent Samlingsparti. Bare les noen av de siste tankene de har gjort seg ang. Quart-festivalen: Kristiansand--Skammens By! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå