trust_any1 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Nå har jeg tilbrakt nesten hele dagen foran en eldgammel 17"CRT og lett på finn.no og hybel.no, i tillegg til å bladd i Adressa... Jeg er lei, og sliten i øya... Kan ikke noen bare sende meg PM og si dem har en grei hybel med vanlige fasiliteter til leie på rett side av Nidelva (samme side som Gløshaugen)...? Grensa jeg har satt meg er på 3500 m/strøm... 4000 om det er bredbånd inkludert... Er ikke så kresen på at det trenger å være så utrolig stort, men vil helst ha det litt sentralt... Grunnen til at jeg prøver meg med en annonse her, og ikke i Adressa eller noe slikt... Er vel at jeg ser på folk her som mer seriøse enn diverse hushaier rundtomkring, vil spare penger og fordi det nok er lett å forsvinne i mengden med alle andre som vil leie... (og det har da ikke vært så veldig mange "Ønskes-leidannonser" her... Selvreklamen: Er pasifist, og har vært sivilarbeider på en Folkehøgskole et år... Der fikk jeg jobb etterpå, som altmuligmann... Frem til jeg nå skal studere, selv om jeg har fått muligheten til å jobbe videre... Kan endel data, og er relativt nevenyttig... Om det er noen som vil vite mer, PM i vei! Og JA, jeg er seriøs, og håper dere også er det... Endret 16. juli 2004 av trust_any1 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Røyker du? Ikke at jeg bor verken har en leilighet, eller bor i Trondheim, men det er vel noe som leieboere ser på som veldig viktig. Eller er det bare meg? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 du kanb bo hois meg!+ er alene hjemem oi tre uker nå,.vi komerm til å bli alkiser da..gfett! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 trust_any1: Det er vel ikke for sent å delta i SiTs loddtrekning for førsteårsstudenter? Se sit.no. Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Hehe... Sikkert endel som ser på det med røyking... Eneste røyken som har vært på min hybel, det er litt blårøyk som har kommet etter litt fresing fra en PC... Rart så mye morsomt som skjer etter overklokking... Flodhest: det er vel ca. tre uker til jeg skal nedover... Så... Beklager, du får ikke delt brennvinsutgiftene med meg... gspr: stemmer det, skal melde meg på... jobber endel i disse dager, så skal gjøre det når jeg får satt meg ordentlig ned på min egen PC... Julenissen: du har 404 innlegg... *fnis* hvor seriøst kan du tas...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå