Rico Rahl Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg har hørt at dette vil gi avgifts- momsfratrekk, slik at man dermed kan få bilen billigere, noen som har noe informasjon å dele med meg på dette området, eller eventuelt vet om noen sider hvor man kan lese om dette? Jeg har sett på www.toll.no , men de vil nok neppe informere om "smutthull", så jeg regner med det er grunnen til at jeg ikke har sett noe. Dersom det er andre som får tak i info, så ville jeg bli meget glad om de gadd å dele den med meg. Dette gjelder altså import av biler, som er brukt som såkalte leasing-biler i tyskland. Mvh. Rahl Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 En smule feilpostet, passer bedre i "Bil Salg/kjøp". Flyttes dit. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Så vidt meg bekjent har ikke dette noe å gjøre med avgiftene du betaler til den norske stat. Mener at det er slik at du får refundert den tyske momsen ved utførsel av kjøretøy som har vært i leasing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå