Gå til innhold

noe korte spm. ang k700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja! Dagens batterier tåler klattlading! Det er faktisk bevist at enkelte av de nye batteriene holder lengre ved klattlading...

Amobil skrev dette i en artikkel om batterier:

"Det er vanlig å tro at det er bra å la batteriet gå tom for strøm. Sannheten er stikk motsatt for Lithium-batterier, som tverimot bør lades ofte. Det er også normalt å tro at klattlading er skadelig, noe som ikke er tilfelle. Du kan med god samvittighet plugge laderen ut av telefonen selv om ikke batteriet er fullt."

Som du ser, ingen fare ved å lade ofte :)

Lenke til kommentar
batteriet er ræva, varer bare 1,5døgn med litt sms og litt blåtann innimellom

Batterilevetiden øker ganske dramatisk ifølge alle som har rukket å oppgradere FW så langt. Så imens vi venter på å kunne oppgradere K700i selv foran PC'en, så lønner det seg nok å ta en tur til et SE Service-Point får å oppgradere FW på den.

Lenke til kommentar

fikk det til nå....men hvis jag skal overføre bilder som er drit store på dataen til k700i så må jeg forminske det (?) så jeg bruker irfranview for og forminske bilder men trykker jeg kryss på bildet, og skal se på det bildet på nytt så er det like stor som det var, hvordan holder jeg den på samme str. som jeg vil ha den på? er det noen som vet det?

edit: har det kommet en ny FW til k700i? for jeg drar dit jeg kjøpte mobilen min i morgen....!

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...