Elyas Machera Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 http://www.techcentralstation.com/071604C.html Gøy lesing Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 var ganske uenig i det meste der, exept Patrick Stewart som gandalf tror det hadde vert kult, men om 30 år ville han vere LITT for gamel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Haha :!: We'll see Nei, lag heller ein ny film, eventuelt i samme tidsrom osv.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 var ganske uenig i det meste der, exept Patrick Stewart som gandalf tror det hadde vert kult, men om 30 år ville han vere LITT for gamel Det var vel ikke den delen som var viktigst Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvorfor ikke lage 100 filmer fra det som skjer i Silmarillion? ÅÅÅÅÅH det er så mye bra (men mye kjedelig også!). Kampen mellom gudene eller mellom Morgoth og han alven hadde vært så GUDDOMMELIG!!! På den andre siden: lages det film av det så kan det ikke overgås av noe, pluss at ingenting er hellig lengre.... Håper det blir "Hobbiten" jeg som blir litt mere barnefilm, for å få ungene litt interessert i å lese bøker og sånn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Huff, hold LOTR vekk fra meg! Kan ikke noe for det, men jeg har hele LOTR-nettverket så himla langt opp i halsen nå. Greie bøker, greie filmer, uendelig med spinoffprodukter. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Synes de kunne lage en bra film med de samme skuespillerne fra LOTR som hører hjemme i Hobbiten. Silmarillion hadde ikke blitt noen bra film. Greit nok, boka var konge, men gud bedre hvor lang og kjedelig filmen(e) hadde blitt! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Synes de kunne lage en bra film med de samme skuespillerne fra LOTR som hører hjemme i Hobbiten. Silmarillion hadde ikke blitt noen bra film. Greit nok, boka var konge, men gud bedre hvor lang og kjedelig filmen(e) hadde blitt! Tja, kanskje, men de kunne laga den på samme måte som Animatrix, mange kortfilmer. (Ikke animert da). Lenke til kommentar
Svin Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Synes de kunne lage en bra film med de samme skuespillerne fra LOTR som hører hjemme i Hobbiten. Silmarillion hadde ikke blitt noen bra film. Greit nok, boka var konge, men gud bedre hvor lang og kjedelig filmen(e) hadde blitt! Problemet med Ringenes Herre filmene er etter min mening at de er for korte. Hver film kunne godt (for min del) vart i 6 timer. Altfor mange mangler og merkelige vridninger som jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Synes de kunne lage en bra film med de samme skuespillerne fra LOTR som hører hjemme i Hobbiten. Silmarillion hadde ikke blitt noen bra film. Greit nok, boka var konge, men gud bedre hvor lang og kjedelig filmen(e) hadde blitt! Problemet med Ringenes Herre filmene er etter min mening at de er for korte. Hver film kunne godt (for min del) vart i 6 timer. Altfor mange mangler og merkelige vridninger som jeg ikke liker. det er jeg ganske enig i.. de har jort masse som ikkje er i boka ein gong .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå