Gå til innhold

Hvorfor LOTR vil bli laget på nytt

Elyas Machera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke lage 100 filmer fra det som skjer i Silmarillion? ÅÅÅÅÅH det er så mye bra (men mye kjedelig også!). Kampen mellom gudene eller mellom Morgoth og han alven hadde vært så GUDDOMMELIG!!! På den andre siden: lages det film av det så kan det ikke overgås av noe, pluss at ingenting er hellig lengre....

Håper det blir "Hobbiten" jeg som blir litt mere barnefilm, for å få ungene litt interessert i å lese bøker og sånn.

Lenke til kommentar
Synes de kunne lage en bra film med de samme skuespillerne fra LOTR som hører hjemme i Hobbiten. Silmarillion hadde ikke blitt noen bra film. Greit nok, boka var konge, men gud bedre hvor lang og kjedelig filmen(e) hadde blitt!

Tja, kanskje, men de kunne laga den på samme måte som Animatrix, mange kortfilmer. (Ikke animert da).

Lenke til kommentar
Synes de kunne lage en bra film med de samme skuespillerne fra LOTR som hører hjemme i Hobbiten.  Silmarillion hadde ikke blitt noen bra film.  Greit nok, boka var konge, men gud bedre hvor lang og kjedelig filmen(e) hadde blitt!

Problemet med Ringenes Herre filmene er etter min mening at de er for korte. Hver

film kunne godt (for min del) vart i 6 timer. Altfor mange mangler og merkelige

vridninger som jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Synes de kunne lage en bra film med de samme skuespillerne fra LOTR som hører hjemme i Hobbiten.  Silmarillion hadde ikke blitt noen bra film.  Greit nok, boka var konge, men gud bedre hvor lang og kjedelig filmen(e) hadde blitt!

Problemet med Ringenes Herre filmene er etter min mening at de er for korte. Hver

film kunne godt (for min del) vart i 6 timer. Altfor mange mangler og merkelige

vridninger som jeg ikke liker.

det er jeg ganske enig i.. de har jort masse som ikkje er i boka ein gong ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...