Gå til innhold

Salg av mobilnummer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes jeg var veldig heldig med mitt nr jeg fikk når jeg kjøpte min K700i. Ba ikke om noe spesielt nr, men da karen bak disken trykket på en tast på netcom sin side dukket bare 928x928x opp. x=samme tallet som et som allerede er i nummeret. Utrolig lett å huske da, de 4 første sifrene er også de samme som de 4 siste, så en trenger bare huske 928x (siden det er 2 ganger på rad). Hvor mye er det verdt da mon tro?Hadde vært moro å vite.

Kurt

Lenke til kommentar
Jeg synes jeg var veldig heldig med mitt nr jeg fikk når jeg kjøpte min K700i. Ba ikke om noe spesielt nr, men da karen bak disken trykket på en tast på netcom sin side dukket bare 928x928x opp. x=samme tallet som et som allerede er i nummeret. Utrolig lett å huske da, de 4 første sifrene er også de samme som de 4 siste, så en trenger bare huske 928x (siden det er 2 ganger på rad). Hvor mye er det verdt da mon tro?Hadde vært moro å vite.

Kurt

Fint at du prøver å skjule nummeret ditt, men du er klar over at det bare tar oss 3 forsøk å finne riktig nummer? ;)

 

Jaja...

 

walter_melon: Absolutt lite å finne på da ja. Derfor lite nødvendig å skjule nummeret.

 

mJ_Msv: Ja, du har visst rett. 3 er jo riktig :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Bare prøv å ringe meg da, kan vi prate mer om min dårlige intelligens hehe. Faktisk er ingen av de numrene mine, fordi et av sifrene er ikke riktig i nret i min forrige post. Dvs, f.ex. alle 2 tall er egentlig 3 tall (eller hvilket som helst annet tall) i mitt nr. Men likheten relatert til "gullnummer" er jo den samme, siden det er samme antall like siffer i samme posisjon i mitt nummer, og det er 4 første siffer er samme som 4 siste siffer. Jeg er ikke like dum som det kanskje kan virke som hehe. Sorry folks, men vet jo aldri hva gærninger som prøver å ringe.Neida, bare kjekke folk her.:-) Eller hva skal en si,når noen allerede skal "finne" ut nummeret mitt.:-)

Kurt

Lenke til kommentar

...og poenget med innlegget ditt er...?

 

Ut fra det du skrev, så antok noen av oss at nr'et ditt var et av de ovenstående. Verre enn det var det ikke. Det er ingen som har sagt du har dårlig intelligens osv... men det kan vi jo diskutere - når vi får nummeret ditt.

 

@kurtaren: Det er det i rødt som er ironisk ment.

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Hvis du leste min første post i denne tråden så skulle vel ikke poenget være så vanskelig å se, jeg lurte på hva et slikt nummer som mitt var verdt. Nret mitt er akkurat som det jeg skrev, bare jeg byttet et av sifrene med et annet (i stedet for 928x kunne det vært 938x, og det er helt hypotetisk), så ingen ville vite nret mitt uansett. Det var jo ikke JEG som begynte å rote med hva eventuelt nummeret mitt ville være, det var jo andre her. Men da måtte jeg jo nesten svare på at det ikke stemte, så ingen ringer og plager uskyldige som eventuelt måtte ha de numrene som ble kommet fram til. Herre min hatt, sier bare jeg :-)

Kurt

Lenke til kommentar

@kurtaren:

 

Du skjønte jo tydeligvis ikke ironien min - men jeg skal redigere innlegget mitt så det blir lettere å skjønne det.

 

:no: Trodde du virkelig at folk gadd å bruke penger på å ringe deg? :roll:

 

Øh.. du er ikke såååå important at folk gidder det. :lol:

 

Men tilbake til topic: Nummeret ditt, hvis du har f.eks. 9200 9200 eller 9321 9321 osv. er jo symmetrisk i grupper av 4 siffer - hvis du kikker på gullnummer.no så ser du at slike nummer går for rundt 3 tusenlapper. Det burde jo holde til is, brus og lørdagsgodt for deg i et par uker fremover.. :tease:

Lenke til kommentar

Mobyson hadde noen veldig bra gullnummere... de hadde

400400xx... dessverre tror jeg alle de er tatt :D Jeg har

faktisk en av dem selv...

 

Det er ikke mye som er lettere å huske enn 400x2 + to tall...

f. eks. firehundre-firehundre-tolv (hvem vet kanskje det er

det nummeret jeg faktisk har ;)).

 

De gullnummerende de har nå er jo ikke forskjellige fra

de vanlige til 100 jo :p hehhehe... men leter man finnes

det kanskje ennå noen bra gullnummere igjen der

Lenke til kommentar
Hvis noen her syns det er en god idé å ringe rundt til nummer de finner på internett så er det bare å gratulere med det aktive livet.

Må bare kommentere denne :p Fikk en god latter da jeg leser dette. Sier meg helt enig her ;) Du har lite å gjøre hvis du prøver og finne ut av nummeret og ringe :p

Lenke til kommentar

Beklager hvis jeg sporet av, men var ironisk jeg også mht min oppegåendehet. No hard feelings.:-)

 

Men når det gjelder det at folk må ha lite fritid hvis de ringer til nr de finner på internett...man ser jo bare på denne tråden her, hva som skjer når folk ikke svarer på det som blir spurt om. Jfr at jeg spurte hva nr mitt kunne være verdt, i stedet tar det av med "hihihi jeg vet hva nr ditt kan være". Så da skal man ikke mye lenger før det sikkert er noen som ER villig til å ringe nr og tulle.:-)

 

Nå sporet jeg enda mer av,så nå venter jeg bare på en adm som stenger tråden.:-)

Kurt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...