dimiles Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Oppdaget nettopp dette stedet, og synes det virker ganske okei. Er det noen som har noen erfaringer elns herfra, for imo virker det litt suspekt at de ofte sier "Forbeholder seg retten til å bruke informasjon" osv. Resulterer dette bare i spam, eller hva? Ser litt gjennom siden, og det er litt av hvert der.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Leste en diskusjon om dette på forumet til barbara.no, der var de fleste veldig skeptisk. http://forum.barbara.no/index.php?showtopi...&hl=vi\.no Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Siden det er gratis må de tjene penger på andre måter. Altså reklame, registrerer du deg der kommer du til å få reklame-meldinger i et kjør. Jeg angrer fortsatt på at jeg meldte meg inn i eurobate.com. Skal du absolutt ha gratis ting der får du kjøpe deg et kontantkort og bestille ting for harde livet så du tjener inn det tapte. Så får "søppelkortet" ditt ta imot all spammen. Endret 16. juli 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvis du har blåtann på pc-en, eller på annen måte akn sende ting mellom den og mobilen, så kan du bare registrere deg med et helt tilfeldig nummer, for så og kopiere wap-adressen du får oppgitt. Så kandu laste ned det ønskede bildet/ringetonen, og sende det over til mobilen. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har dem egentlig så mye bra på vi.no? Syns ikke bakgrunnsbildene var noe spesielt å rope hurra for. De polyfoniske ringenetonene var det ikke så mange av i hver kategori, og man får ikke engang se hva slags spill de har uten å melde seg inn. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg registrerte meg der for leeeenge siden, og lastet ned et par ringetoner. Har ikke mottat noe spam ennå, nei. Vil si det er ganske trygt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Siden det er gratis må de tjene penger på andre måter. Altså reklame, registrerer du deg der kommer du til å få reklame-meldinger i et kjør. Jeg angrer fortsatt på at jeg meldte meg inn i eurobate.com. er bare å melde seg ut da, hadde gjort den samme tabben selb men meldte meg ut etter jeg ble så lei av spam greiene dems. nå er alt bra Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Så du meldte deg ut fordi du vat lei av spam, mens razh0r påstår at han har vært medlem lenge uten å merke noe som helst. Hvem har rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå