Gå til innhold

Vi.no <- Sikkert?

Anbefalte innlegg

Oppdaget nettopp dette stedet, og synes det virker ganske okei. Er det noen som har noen erfaringer elns herfra, for imo virker det litt suspekt at de ofte sier "Forbeholder seg retten til å bruke informasjon" osv.

Resulterer dette bare i spam, eller hva?

:shrug:

Ser litt gjennom siden, og det er litt av hvert der.... :):shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er gratis må de tjene penger på andre måter. Altså reklame, registrerer du deg der kommer du til å få reklame-meldinger i et kjør. Jeg angrer fortsatt på at jeg meldte meg inn i eurobate.com.

Skal du absolutt ha gratis ting der får du kjøpe deg et kontantkort og bestille ting for harde livet så du tjener inn det tapte. Så får "søppelkortet" ditt ta imot all spammen.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Hvis du har blåtann på pc-en, eller på annen måte akn sende ting mellom den og mobilen, så kan du bare registrere deg med et helt tilfeldig nummer, for så og kopiere wap-adressen du får oppgitt. Så kandu laste ned det ønskede bildet/ringetonen, og sende det over til mobilen.

Lenke til kommentar
Siden det er gratis må de tjene penger på andre måter. Altså reklame, registrerer du deg der kommer du til å få reklame-meldinger i et kjør. Jeg angrer fortsatt på at jeg meldte meg inn i eurobate.com.

er bare å melde seg ut da, hadde gjort den samme tabben selb men meldte meg ut etter jeg ble så lei av spam greiene dems.

nå er alt bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...