Ducky Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei! Jeg har tenkt å oc min A64 3200+. Jeg har Corsair Value PC3200 og jeg lurte på om det er trygt å øke FSB med disse brikkene ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Ingen som vil svare ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Ingen som vil svare ? jeg kan desverre ikke helpe deg men jeg må si det at overklokkings forumet har vært ganske dødt og slapt i sommerferien, mange poster nesten uten svar Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Minnebrikker blir normalt ikke skadet av å øke frekvens, det er spenningsøkning som er direkte skadelig, heller ikke justering av timings skal skade brikkene. Det eneste er at systemet blir ustabilt\ikke funker, da må du selvølgelig bare stille instillingene tilbake til noe stabilt, evt. reset bios om du ikke får start. Opplever du at ustabiliteten ikke forsvinner etter dette er det en god sjangs for at du har fått korrupte filer på disken, da er en formatering på sin plass. Formater og stress/stabilitets test gjerne før du begynner å klokke slik at du vet det ikke er noe bug før du begynner å dra ting ut av spec. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg klarte greit 225 CAS2.5 uten å å prøve veldig hardt, så det er mulighet for mer.. Men Value brikkene til corsair kommer med flere forskjellige minne produsenter(selve brikkene), så det variere nok veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå