adsfiklam Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ja, som topic sier, hvilket er ditt favoritt spill til SX1? Vet at mange liker SkyForce da, så utenom det (ikke at det er noe dårlig spill asså, men hadde vært fint med litt andre anbefalinger også ) Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Litt off topic. Fungerer Splinter Cell (PT) på SX1? Og er det evt. noe bra? Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 masse spil som funker på sx1.. rayman3, fifa 2004, pally pro contest, (mgs) karting og cobra attack . Sistnevnte er min favoritt Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Bortsett fra Sky Force som du nevner må yndlingsspillet være Little Red Ridin' Tha Hood. Morsomt en stund ihvertfall Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Sitris er jo bare genialt da! Micro Pool funker jo også som underholdning en stund. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Litt off topic.Fungerer Splinter Cell (PT) på SX1? Og er det evt. noe bra? Prøvde det på min og det fungerer fint det Ikke det beste spillet jeg har prøvd, men greit nok Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Synes Colin McRae 4 var veldig bra dog vanskelig Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i spillet "townsmen"? Det så spennende ut, men finner ingen norske sider med dette spillet. Er det noen som har dette spillet og kan fortelle hvor de fikk det? Og på cden jeg fikk med sx1 er det en demo av Anno 1503, hvor skal denne plasseres på mobilen for at jeg skal kunne spille det? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har testet townsmen. men utnyttet ikke hele skjermen så ble slitsomt å spille. tror det er mer rettet på telefoner med mindre skjerm. t610 etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå