Gjest Slettet+432 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 MÅ installere fedora core 2 via ftp. har ikke én cd-r plate. Så jeg må jo ha en diskett... Noen som vet hvor jeg kan laste ned innholdet på en slik diskett? Håper noen forstod... Lenke til kommentar
mbirkis Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 det er ingen floppy boot images til fc2 det er et boot image som må brennes på cd... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Tidligere redhat versjoner hadde floppy images som kunne brukes, men mulig det er fjernet i nyeste. Lenke til kommentar
mbirkis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 det er på grunn av at den nye kernelen er for stor tror jeg... The new 2.6 kernel in Fedora Core 2 can't fit on a floppy disk. So, you can't boot or install from a floppy. However, you can install from a CD, hard drive, or even USB disk (if your computer supports booting from a USB disk). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Problemet er at jeg ikke har noen brenne-cder. Og har ikke hatt tid til å skaffe det heller. Må ha maskinen opp fort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Fant noe, og prøver på det nå... Andre som er interessert? http://www.johnwyles.com/archives/2004/07/...ork_install.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå