lysbryter Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg har nettopp gått til anskaffelse av en Samsung P80 160 Gb S-ATA disk nr 2. Fordi jeg skal installere RAID, og fordi pakken hadde fått litt hard medfart i frakten (i tillegg til at dama på Posten mista den i gulvet da hun skulle hente den), vil jeg teste den grundig for å forsikre meg om at den ikke har feil. Jeg har sett på Samsungs nettsider, og lastet ned HUTIL. Problemet er at disken er S-ATA, men Samsungs eget program ser ikke ut til å støtte dette! Har noen en annen link, eller et annet program som jeg kan teste disken med? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har selv brukt HUTIL v1.19, den autodetekterer mine 2 Samsung P80 160GB. Jeg har et Asus HK med i875 chipset, dette har jo innebygd SATA støtte. Mulig du får problemer pga annet chipset? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Har selv brukt HUTIL v1.19, den autodetekterer mine 2 Samsung P80 160GB.Jeg har et Asus HK med i875 chipset, dette har jo innebygd SATA støtte. Mulig du får problemer pga annet chipset? HUTIL leder kun på master og slave på IDE-tilkoblingene..... Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Samsung Web-site: It is strongly recommended to back up the user’s significant data in advance because Hutil has a Write operation that can erase it. Samsung has no responsibility of lost data. Hehe.. denne var bra, russisk rulett ?? mch roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå