Gå til innhold

Sony Ericsson K700i MP3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
--

Har du blåtann på dataen?

Har du innstallert programvaren på cd'en og lest manualen?

Det skulle da bare være å bruke programmet som følger med eller høyreklikke på mp3'filen, og velge send til blåtann enhet.

velkommen til forumet!

Lenke til kommentar

Ikke har jeg mobilen, men la oss ta dette steg for steg.

1. Vet du hva bluetooth er? Har du lest i manualen om hvordan du aktiviserer det?

2. Har du kjøpt en Bluetooth adapter EKSTRA til PCen din. Den ser ut som en USB minne dings, men er overhode ikke det.

3. Det fulgte sansynligvis med en CD med software til å overføre data til og fra PC til Mobil. Har du lest i manualen om dette?

Om du kan svare JA på alle disse tingene så burde du ha klart det alt. Er det noen ting her du ikke vet hva betyr, så les Manualen og let etter disse tre tingene.

AKIRA

Lenke til kommentar
Ikke har jeg mobilen, men la oss ta dette steg for steg.

1. Vet du hva bluetooth er? Har du lest i manualen om hvordan du aktiviserer det?

2. Har du kjøpt en Bluetooth adapter EKSTRA til PCen din. Den ser ut som en USB minne dings, men er overhode ikke det.

3. Det fulgte sansynligvis med en CD med software til å overføre data til og fra PC til Mobil. Har du lest i manualen om dette?

Om du kan svare JA på alle disse tingene så burde du ha klart det alt. Er det noen ting her du ikke vet hva betyr, så les Manualen og let etter disse tre tingene.

AKIRA

smart du! manualen:P den tenkte ikke jeg på :whistle:

1.det vet jeg. fant ut hvordan jeg gjorde det!

2.skal på elkjøp i morgen.

3.ja

Lenke til kommentar
Ingen under 15 har råd til en Symbian-telefon vel? :hmm:

Nokia N-gage koster ca. 2000 kr.

Det er noen uker/mnd siden den kostet 1300 kr på smart-club.

Tror nok du tar skammelig feil :)

Kan også nevne at barn over 13 år kan være bl.a. avisbud. En jobb som gir dem mer enn 2 tusen kr i mnd. Kjapp hoderegning viser at et barn på 14 kan kjøpe en symbian-mobil hver mnd

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Der tar du helt feil. Jeg kjøpte nettopp SX1 uten abonnement. Og en 13 åring kan da kunne like mye om mobiltelefoner som en 21 åring  ;)

Gratulerer med ny telefon. Da har ihvertfall du noe som jeg ikke har. Jeg sitter her med min "skarve" K700i og venter på at P910 skal komme! :cool:

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...