Mathiasman Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 hallo! i dag kjøpte jeg SE.K700i. nå skal jeg prøve å legge til mp3 sanger på mobilen. men jeg vet ikke hvordan det hadde vært veldig kjekt om noen visste hvordan jeg kan få til dette! alle svar svares med takk! Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 -- Har du blåtann på dataen? Har du innstallert programvaren på cd'en og lest manualen? Det skulle da bare være å bruke programmet som følger med eller høyreklikke på mp3'filen, og velge send til blåtann enhet. velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 nei, har nok ikke det. vet du hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) nei, har nok ikke det. vet du hvor jeg kan få tak i det? De fleste elektro butikker. Eller sjekk her! Endret 16. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 åja..ubs-brikke?! det har jeg jo fått idag:P hehe.. men hvordan får jeg sangene inn på mobilen. fordi du kan jo ikke koble en usb å mobilen sammen. fant noe på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115359&cks=PRL kan dette fungere PS: vet at det ikke står at den er kompatibel med K700i! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 åja..ubs-brikke?! det har jeg jo fått idag:P hehe.. men hvordan får jeg sangene inn på mobilen. fordi du kan jo ikke koble en usb å mobilen sammen. fant noe på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115359&cks=PRL kan dette fungere PS: vet at det ikke står at den er kompatibel med K700i! Hvorfor kjøpe kabel når du har blåtann adapter Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 hvilken syns du/dere er rimelig å kjøpe hvis jeg bare skal bruke den til mobilen? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 denne fikk jeg: M-Disk 220 http://www.wintecindustries.com/online/pro...product_id=6703 funker denne som bluetooth? er bare 14 og forstår ikke alt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 denne fikk jeg: M-Disk 220 http://www.wintecindustries.com/online/pro...product_id=6703 funker denne som bluetooth? er bare 14 og forstår ikke alt! Den har ingenting med bluetooth å gjøre, desverre. Se på linken som yrjan ga deg, der finner du bluetooth adaptere til pc. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ikke har jeg mobilen, men la oss ta dette steg for steg. 1. Vet du hva bluetooth er? Har du lest i manualen om hvordan du aktiviserer det? 2. Har du kjøpt en Bluetooth adapter EKSTRA til PCen din. Den ser ut som en USB minne dings, men er overhode ikke det. 3. Det fulgte sansynligvis med en CD med software til å overføre data til og fra PC til Mobil. Har du lest i manualen om dette? Om du kan svare JA på alle disse tingene så burde du ha klart det alt. Er det noen ting her du ikke vet hva betyr, så les Manualen og let etter disse tre tingene. AKIRA Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Ikke har jeg mobilen, men la oss ta dette steg for steg. 1. Vet du hva bluetooth er? Har du lest i manualen om hvordan du aktiviserer det? 2. Har du kjøpt en Bluetooth adapter EKSTRA til PCen din. Den ser ut som en USB minne dings, men er overhode ikke det. 3. Det fulgte sansynligvis med en CD med software til å overføre data til og fra PC til Mobil. Har du lest i manualen om dette? Om du kan svare JA på alle disse tingene så burde du ha klart det alt. Er det noen ting her du ikke vet hva betyr, så les Manualen og let etter disse tre tingene. AKIRA smart du! manualen:P den tenkte ikke jeg på 1.det vet jeg. fant ut hvordan jeg gjorde det! 2.skal på elkjøp i morgen. 3.ja Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 er bare 14 og forstår ikke alt! Hehe, jeg er "bare" 13 Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) jeg har aldri brydd meg så mye om mobil:P neida...hehe forresten...vi er 90 bergensere Endret 16. juli 2004 av Mathias89 Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 forresten...vi er 90 bergensere Har du registrert deg her da: http://bergen.lagring.net/ Sto nemlig 89 nederst på siden der ennå Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Få aldersgrense på forumet Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Få aldersgrense på forumet Ingen eldre enn 15 år. Vi andre får bevege oss over på Symbian forumet! Ingen under 15 har råd til en Symbian-telefon vel? Endret 16. juli 2004 av tommo21 Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Ingen under 15 har råd til en Symbian-telefon vel? Nokia N-gage koster ca. 2000 kr. Det er noen uker/mnd siden den kostet 1300 kr på smart-club. Tror nok du tar skammelig feil Kan også nevne at barn over 13 år kan være bl.a. avisbud. En jobb som gir dem mer enn 2 tusen kr i mnd. Kjapp hoderegning viser at et barn på 14 kan kjøpe en symbian-mobil hver mnd Endret 16. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Få aldersgrense på forumet Ingen under 15 har råd til en Symbian-telefon vel? Der tar du helt feil. Jeg kjøpte nettopp SX1 uten abonnement Og en 13 åring kan da kunne like mye om mobiltelefoner som en 21 åring Endret 17. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Der tar du helt feil. Jeg kjøpte nettopp SX1 uten abonnement. Og en 13 åring kan da kunne like mye om mobiltelefoner som en 21 åring Gratulerer med ny telefon. Da har ihvertfall du noe som jeg ikke har. Jeg sitter her med min "skarve" K700i og venter på at P910 skal komme! Endret 17. juli 2004 av tommo21 Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Der tar du helt feil. Jeg kjøpte nettopp SX1 uten abonnement. Og en 13 åring kan da kunne like mye om mobiltelefoner som en 21 åring Gratulerer med ny telefon. Takk takk Er knallfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå