Ole O Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg var inne på multicom.no og så etter windows 2000 Pro. De hadde en OEM versjon (norsk) til kroner 1449,- Men du må da kjøpe en OEM hardware. F.eks oem skjermkort til 199,- Totalt koster det da 1648,- Finnes det noen rimeligere win2k Pro norsk? Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Er det egentlig noen forskjell på et OEM skjermkort og alle andre? Og hva isåfall er forskjellen? Kjenner ikke til noe billigere W2k-pro, hvis du ikke laster den ned da.. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 OEM betyr at det følger med ny maskin? Gjør det ikke det? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Men det er jo Norsk da,... - Hva koster eks. Engelsk.... ? - jeg vet ikke,.. bare lurer,... Jeg foretrekker selv Engelsk på all programvare på PC.... Føler faktisk at Nork alltid ødelegger stemninga... ? Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 At det er en OEM versjon, betyr at det må kjøpes sammens med noe hardware...og ifølge de nye reglene betyr dette noe så enkelt som f.eks. en strømkabel... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: dudsi skrev (2002-04-23 14:27):At det er en OEM versjon, betyr at det må kjøpes sammens med noe hardware...og ifølge de nye reglene betyr dette noe så enkelt som f.eks. en strømkabel... Stemmer. OEM er ikke lenger hva det engang var. Tidligere måtte man kjøpe hovedkort, cpu, harddisk el. Nå holder det å kjøpe nesten ingenting. Det e bra.....:smile: Tenkte jeg skulle bekreft sånn for sikkerhetskyld :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå