Gå til innhold

Mot i brøstet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er noen som vet hvor det går ann å laste ned den norske serien "Mot i brøstet"?

Vet at den har gått på tv i et par uker nå, men jeg har vært i spania, så jeg har ikke fått sett så mange episoder :no:

Forresten, ingen som vet når den begynner på nyt på tv (egentlig kanske dumt spørsmål)

BoGgE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom Mot i Brøstet er dårlig...så har ikkje Norge noko som er i nærheten av bra sticom. Mot i Brøstet og Karl & Co er dei beste norske seriane, og dei er like gode kvar gong.

Det er som med Friends, du kan sjå det om og om og om igjen ;)

Lenke til kommentar
"Mot i Brøstet" er etter min mening tidenes norske TV-flause. Det må da visselig være den dårligste norske sitcom-serien gjennom tidene.

Tipper at 95% er helt uenig med deg Lungemannen, men det er nå enda gått at det kun var etter din mening da... :tease:

Lenke til kommentar

Vet at man kan se det på tv2 web-tv, men kvaliteten på filmen blir ikke så veldig bra :thumbdown:

Så det hadde vært kult å hatt de på pc'en som avi fil eller noe :thumbup:

Mot i Brøstet er den kuleste norske serien jeg har sett :thumbup::w00t:

BoGgE

Lenke til kommentar
Mot i Brøstet og Karl & Co er dei beste norske seriane, og dei er like gode kvar gong.

FEIL!!!

det er nok Team Antonsen, Ut i vår Hage, Lille Lørdag, Borettslaget og Nissene på Loven.

Digga Mot i Brøstet før, men no syns jeg det er utrolig kjiipt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Og som vanlig seiler vi drøyt off-topic på 2-3 poster her :p

TV2 web-tv er en fin ting. Bare litt tungvindt å betale, må bruke Payex-konto.

Det er et tredjeparts selskap der du må "lade opp" kontoen din med kredittkort (evt. andre bet.måter), og så bruke av de pengene for å betale webtv'n (koster ikke mye i mnd.)..da kan du se Mot i Brøstet og Dorthe så mange ganger du vil.

Lenke til kommentar
Mot i Brøstet og Karl & Co er dei beste norske seriane, og dei er like gode kvar gong.

FEIL!!!

det er nok Team Antonsen, Ut i vår Hage, Lille Lørdag, Borettslaget og Nissene på Loven.

Digga Mot i Brøstet før, men no syns jeg det er utrolig kjiipt :thumbdown:

I sin sjanger da...hverken Team Antonsen, Ut i vår hage, Lille Lørdag, Borettslaget eller Nissene På Låven er samme type serie.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...