Bogge Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei! Jeg lurer på om det er noen som vet hvor det går ann å laste ned den norske serien "Mot i brøstet"? Vet at den har gått på tv i et par uker nå, men jeg har vært i spania, så jeg har ikke fått sett så mange episoder Forresten, ingen som vet når den begynner på nyt på tv (egentlig kanske dumt spørsmål) BoGgE Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Vet ikke jeg, serien sendes vel med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Mot i Brøstet er sannelig genialt! Haha, ler meg skakk hver bidige gang. Hm, jeg vet iallefall at får 40 kroner i uka, kan du se så mye du vil på TV2 webTV. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 "Mot i Brøstet" er etter min mening tidenes norske TV-flause. Det må da visselig være den dårligste norske sitcom-serien gjennom tidene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Dersom Mot i Brøstet er dårlig...så har ikkje Norge noko som er i nærheten av bra sticom. Mot i Brøstet og Karl & Co er dei beste norske seriane, og dei er like gode kvar gong. Det er som med Friends, du kan sjå det om og om og om igjen Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 "Mot i Brøstet" er etter min mening tidenes norske TV-flause. Det må da visselig være den dårligste norske sitcom-serien gjennom tidene. Tipper at 95% er helt uenig med deg Lungemannen, men det er nå enda gått at det kun var etter din mening da... Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Vet at man kan se det på tv2 web-tv, men kvaliteten på filmen blir ikke så veldig bra Så det hadde vært kult å hatt de på pc'en som avi fil eller noe Mot i Brøstet er den kuleste norske serien jeg har sett BoGgE Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Mot i brøste er en genial serie.Ler hver gang jeg ser på serien. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Mot i Brøstet og Karl & Co er dei beste norske seriane, og dei er like gode kvar gong. FEIL!!! det er nok Team Antonsen, Ut i vår Hage, Lille Lørdag, Borettslaget og Nissene på Loven. Digga Mot i Brøstet før, men no syns jeg det er utrolig kjiipt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Og som vanlig seiler vi drøyt off-topic på 2-3 poster her TV2 web-tv er en fin ting. Bare litt tungvindt å betale, må bruke Payex-konto. Det er et tredjeparts selskap der du må "lade opp" kontoen din med kredittkort (evt. andre bet.måter), og så bruke av de pengene for å betale webtv'n (koster ikke mye i mnd.)..da kan du se Mot i Brøstet og Dorthe så mange ganger du vil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Mot i Brøstet og Karl & Co er dei beste norske seriane, og dei er like gode kvar gong. FEIL!!! det er nok Team Antonsen, Ut i vår Hage, Lille Lørdag, Borettslaget og Nissene på Loven. Digga Mot i Brøstet før, men no syns jeg det er utrolig kjiipt I sin sjanger da...hverken Team Antonsen, Ut i vår hage, Lille Lørdag, Borettslaget eller Nissene På Låven er samme type serie. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg synes web-tv fungerer helt fint Det er bare å sette seg litt lengre unna skjermen så blir kvaliteten bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå