Nemorzuz Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) <3 <3 ja... jeg har en wesern digital og jeg får ikke brukt den... jeg har en sb audigy 2 med firewire i pc'n og usb 2.0 ingenting skjer når jeg kobler den i 1394 og når jeg kobler den i usb så sei windows følgende :on of the usb devices attached to this computer has malfunctioned, and windows does not secognize it. høres rart ut ja... vet... ' Som Software (mykvare) så kjøre jeg win xp sp1 Mere om min hardware (hardvare) haha... står i min signatur. Endret 6. august 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 du skal ikke trenge drivere... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Knaskje du burde sende en mail til western digital, sp1 kommer med USB 2.0 drivere, så det kan ikke være problemet. har du testet den på en annen PC? Lenke til kommentar
Nemorzuz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Never mind it works now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå