Løve Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei Hvordan stiller man inn en iMac til å bruke internett? Jeg har prøvd å bare koble den til ruteren, men det har ikke funket. Passordet og sånt er i ruteren så den delen er vel grei, men hvordan er resten? Og er det noen update greier for Mac ala Windows Update, og er det noen gratis anti virus program for Mac? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei Hvordan stiller man inn en iMac til å bruke internett? Jeg har prøvd å bare koble den til ruteren, men det har ikke funket. Du må vel sette den opp til og motta IP automatisk, der er ikke mer hokuspokus enn det. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noe slags Mac update og? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Klikk på Eplet -> Programvareoppdatering, hvis jeg husker rett. Under eplet ligger det uansett Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Oppdatering for OS X, ligger under Eple -> Programvareoppdatering, som tyldum sier. Riktignok kan det nevnes at da jeg fikk min PB, fikk jeg den ikke opp på Online ADSL med det første. Hadde jeg maskinen instillt på DHCP, fikk jeg ip, og jeg kom meg på nett - men gjett om det gikk tregt gitt! Så jeg måtte faktisk sette opp ip-adresse og slikt manuelt, først da gikk det raskt/problemfritt. Det kan også nevnes at det ikke var noe galt med nettverkskabelen (bare sånn at ingen glupiser spør om det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå