albions Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 åssen ram brikker må anskaffes for å få nokk ram til å spille spill som doom 3 og halflife 2 Pentium® 4 CPU 2.02 384 MB of RAM (DDR) NVIDIA Ge Force4 MX 420 Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Kansje du skal skrive hvilket hovedkort du har Endret 17. juli 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvilke RAM-brikker anbefales til A spille spill som f.eks. Doom III & HL 2? Dette er det eneste jeg klarer A finne ut av hw i min PC: Intel Pentium 4 2.02GHz 533MHz FSB 384MB DDR RAM NVIDIA GeForce4 MX420 Du bQr nok ogsA anskaffe et nytt hovedkort, da jeg nesten kan garantere at ditt ikke stOtter f.eks. 1GB osv., anyways, en oppgradering av dette skader nok sikkert ikke Du mA si hvor mye penger du faktisk gidder A bruke pA PC, ikke alle er like interesserte vet du Du mA jo ogsA vurdere, om du skal oppgradere mer. (F.eks. AMD64) Budsjett: TwinMOS PC3200 2 x 512MB (Ikke kjQp dual pakker, dyrere ) Link Disse er helt greie sA lenge du ikke overklokker, da blir de litt for svake. Vil tro at det ikke er sA lurt A kaste bort masse penger pA A kjQpe dyr vanlig DDR RAM nA, DDR2 ligger ogsA A venter... Men disse fungerer helt fint, hos meg ihvertfall HL2 specs osv. Hvis du tar en titt pA linken over her, sA ser du at anbefalt CPU er P4 2,4GHz/AMD 2500+. Si ifra om du vil ha hjelp til flere oppgraderinger, jeg svarer Lykke til da. pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå