MadMe Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei, har et lite problem her Når jeg kobler sx1 til datamaskinen med usb kabelen for å flytte over filer så funker den bra. Men når jeg starter mobilen i "oppdateringsmodus" for å oppdatere firmware så finner ikke PCen mobilen... Den sier bare at nytt usb-device er funnet, og vil ha meg til å finne drivere. Hvilke drivere skal jeg instalere for å få den til å fungere? Har jo allerede instalert mobilen... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Har akuratt det samme problemet! Det går fint å legge inn MP3 sanger etc. men når jeg skal oppdatere SW-en så står det: "Mobiltelefonen ble ikke funnet (9)". Jeg klikker "fortsett" og den går ut av programmet. Kjedelig Noen som har opplevd det samme problemet, som kan hjelpe meg og MadMe? Endret 16. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Dette funket på min gamle maskin, så jeg tenkte jeg skulle starte den opp og instalere fra der. Maskinen har gått perfekt i 3 år, men akkurat når den er siste utvei for å få oppdatert firmware på mobilen min - så ryker strømforsyninga :!: OG SÅ HAR venstre velg tast ( o - tasten ) tatt kvelden.... må sende telefonen på reperasjon. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Driveren finnes i den installasjonsfila som er firmware-oppdaterings-fila Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Ja det var den! Takker så mye, nå oppdateres det her Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Driveren finnes i den installasjonsfila som er firmware-oppdaterings-fila Jippi! Takk nok en gang Rønning EDIT: Der var den ferdig ja Endret 16. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå