Gå til innhold

Lurte på om dette hoved korte er bra?


Mickidod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har epox 4pca3+ og er ekstremt fornøyd. jeg klokker min P4 2.4 til 3.1 (men har den på 3 for det ser mye bedre ut med et rundt tall) med PC2700 ram.

 

jeg kommer aldri til å bytte fra epox til en annen fabrikant. har aldri opplevd at alt går så smooth før jeg prøvde med det nye HK når det kom. epox4life

Lenke til kommentar
jeg har epox 4pca3+ og er ekstremt fornøyd. jeg klokker min P4 2.4 til 3.1 (men har den på 3 for det ser mye bedre ut med et rundt tall) med PC2700 ram.

 

jeg kommer aldri til å bytte fra epox til en annen fabrikant. har aldri opplevd at alt går så smooth før jeg prøvde med det nye HK når det kom. epox4life

Dette er omtrent like saklig som å sammenligne en Ford Fiesta med en Ford Mondeo.... :roll:

Lenke til kommentar

Hei.

 

Vil bare si at jeg har hatt ABIT og har ASUS nå.

 

ABIT skal visst være kongen av overklokkere, men jeg har ASUS nå og fikk klokka bedre med dette kortet. Sannsynligvis fordi jeg hadde dårlig RAM (TwinMOS) på ABIT-kortet.

 

Skal du klokke så er RAM med gode timings viktig.

 

Med ASUS-kortet har jeg Corsair minne med 2-2-2-5 som timings. Fikk klokket mye lengre med ASUS og Corsair enn ABIT og TwinMOS.

 

MSI lager kort med kondensatorer som eksploderer (selv om de visste om det) har jeg lest... så jeg ville vært litt speptisk til kort fra den kanten. Saksøker MSI for dårlig kvalitet.

 

Men Epox har jeg ikke hørt noe vondt om. Bare husk å velg god RAM da.

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
men det er bare det at..en venn av meg som hadde det samme hoved korte så meg.. og samme ramm...klokket lengre enn 2.7 med Den samme EPOX korte så jeg hadde!! ble litt sjalu... :blush:

Er du helt sikker på at det er samme?

Hva slags prosessor har han da?

2,7 Ghz eller 2700+....Det er nemlig IKKE det samme!

Hvis det er 2,7 Ghz han mener, er det uannsett hva slags socket A prosessor det er snakk om, 99,9% sikkert løgn! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...