Mickidod Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 Hey jeg lurte på om dette hoved korte er bra til overklokking? Her Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 tror ikke dette er noe serlig til overklokking. legg i noen lapper og kjøp et asus eller abit .. kjøp gjerne demobrukte hovedkort der de er like gode og gjerne mye billigere en det epox kortet du refererte til Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 KJØP Abit Nf-7S v2.0! det er det beste hovedkorte for overklokking! Desidert! Har luft kjøling og kjører [email protected] stabilt... Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) takk for deres svar.,.,.,men det er vell noe bra med epox hoved korte eller? har ikke rå til å kjøpe nytt hoved kort Endret 16. juli 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 Legg på 150,- å kjøp dette Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 det skulle jeg har gjort men jeg har aleredet kjøpt det Hoved korte epox... Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 litt synd vist du dreper det hk'et og så må du kjøpe ennå et hk. jeg hadde et epox kort før og var fornøyd med det, men det er ingen villig overklokker.. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 ok..men Husker du hvor mye du overklokket med din Epox? før den blei død? Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 det døde aldri, jeg solgte det Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 jeg har epox 4pca3+ og er ekstremt fornøyd. jeg klokker min P4 2.4 til 3.1 (men har den på 3 for det ser mye bedre ut med et rundt tall) med PC2700 ram. jeg kommer aldri til å bytte fra epox til en annen fabrikant. har aldri opplevd at alt går så smooth før jeg prøvde med det nye HK når det kom. epox4life Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 jeg har epox 4pca3+ og er ekstremt fornøyd. jeg klokker min P4 2.4 til 3.1 (men har den på 3 for det ser mye bedre ut med et rundt tall) med PC2700 ram. jeg kommer aldri til å bytte fra epox til en annen fabrikant. har aldri opplevd at alt går så smooth før jeg prøvde med det nye HK når det kom. epox4life Dette er omtrent like saklig som å sammenligne en Ford Fiesta med en Ford Mondeo.... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Hei. Vil bare si at jeg har hatt ABIT og har ASUS nå. ABIT skal visst være kongen av overklokkere, men jeg har ASUS nå og fikk klokka bedre med dette kortet. Sannsynligvis fordi jeg hadde dårlig RAM (TwinMOS) på ABIT-kortet. Skal du klokke så er RAM med gode timings viktig. Med ASUS-kortet har jeg Corsair minne med 2-2-2-5 som timings. Fikk klokket mye lengre med ASUS og Corsair enn ABIT og TwinMOS. MSI lager kort med kondensatorer som eksploderer (selv om de visste om det) har jeg lest... så jeg ville vært litt speptisk til kort fra den kanten. Saksøker MSI for dårlig kvalitet. Men Epox har jeg ikke hørt noe vondt om. Bare husk å velg god RAM da. Sveinl. Endret 17. juli 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 EPoX EP-8RDA3+ går vel for å være et av de bedre hovedkortene for socket A CPUene nå for tiden, men vær obs på at noen av disse kan være en del mindre overklokkbare enn andre. Epox EP-8RDA6+ Pro er en litt oppgradert versjon som Komplett kommer til å ta inn i slutten av denne måneden, og jeg har store planer om å kjøpe dette pga. bla innebygd firewall og 1GB LAN ++ Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Hey jeg lurte på om dette hoved korte er bra til overklokking?Her Nei, det er IKKE bra til overklokking! Det har VIA KT400A chipset som ikke har låsing av AGP/PCI til faste frekvenser. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) men det er bare det at..en venn av meg som hadde det samme hoved korte så meg.. og samme ramm...klokket lengre enn 2.7 med Den samme EPOX korte så jeg hadde!! ble litt sjalu... Endret 18. juli 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 men det er bare det at..en venn av meg som hadde det samme hoved korte så meg.. og samme ramm...klokket lengre enn 2.7 med Den samme EPOX korte så jeg hadde!! ble litt sjalu... Er du helt sikker på at det er samme? Hva slags prosessor har han da? 2,7 Ghz eller 2700+....Det er nemlig IKKE det samme! Hvis det er 2,7 Ghz han mener, er det uannsett hva slags socket A prosessor det er snakk om, 99,9% sikkert løgn! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Kan jo legge til at VIA generelt sett er Skal du ha noe til socket A prosessorer så bør det være nforce 2. Endret 18. juli 2004 av Corleone Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Ja jeg er heelt sikker....jeg syntes det var rart og.....110% han hadde xp 2500...btw Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Ja jeg er heelt sikker....jeg syntes det var rart og.....110% han hadde xp 2500...btw Så han har klokka en XP2500+ til 2,7 Ghz....? På et VIA KT400A chipset....? Jada, og Julenissen finnes og månen ER en gul ost! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå