EinarEriksen Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Sosialt TV-spill VS-MAXX har nå lansert et Pokerspill for TV-skjermen, navngitt "TV Poker". Kontrollenhetene som benyttes fungerer som kortene på hånden. Les artikkelen her --- Jeg bare lurer... er ikke kort godt nok lengre? Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Genialt synes nå jeg! Har dere planer om å teste spillet da? Lurer litt, hva har dette egentlig med mobil å gjøre? Noen som vet prisen for dette spillet i buttiken? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei CesiuM_e! Det kan virke som om kort kommer til kort i dagens samfunn Eg trur nok eg vil holde meg til ordinære spillekort i ei god stund frammover også. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Lurer litt, hva har dette egentlig med mobil å gjøre? Det har ingenting i det hele tatt med mobil å gjøre. Vi dekker nemlig ikke kun mobiltelefoner . Det forekommer ofte at vi skriver om MP3-spillere og annen lommeteknologi. Dette dekker vi på sin side ikke fullt ut, noe vi prøver å gjøre innen mobiltelefoni. Vi prøver dog å holde oss til lommeteknologi når vi velger ut artikler. Kortstokk er noe som alltid har vært med på fjellturer og andre hyggelige sammenkomster. I tillegg spiller man dette spillet med en liten sak i hånda som til og med inneholder en skjerm. Og det er greit med litt variasjon i artiklene =) Har dere planer om å teste spillet da? Vi tester desverre ikke slike ting. Når det gjelder tester holder vi oss så langt til mobiltelefoner, hybridprodukter og tilbehør. ----- OT: Visste dere forresten at Nintendo produserte kortstokker på 1800-tallet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg