_Prime_ Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hei! Jeg skal kjøpe pc snart, men jeg gidder ikke og ha et skjermkort som bråker! så spørsmålet er hvilket av geforce4 kortene bråker minst? da tenker jeg på merker(MSI,Asus,Creative osv. Lenke til kommentar
jonarnes Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Et skjermkort bråker jo ikke mye uansett !!! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Creative/MSI bråker i alle fall noe sykt... Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Til deg som sa at skjermkort ikke bråker, du har vel et vifteløst kort du da kanskje? Omtrent alle nye grafikk-kort har vifter som har en stygg og hylende lyd, i mine ører vertfall.. De har vertfall en mye styggere lyd enn de vanligvis større CPU-viftene. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 asus er nesten lydløse. Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 FEIL Asus sine geforce 4 kort bråker mer enn feks msi sine, dette vet jeg da jeg har hatt dem hjemme og testa dem uansett så bråker de alt for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå