Xantix Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg lurer på om noen vet om det er mulig å minimere en webside. Da mener jeg selvfølgelig en litt mer avansert måte en "minimer" knappen Jeg tenker på å legge den i systemtray slik programmer som msn og div anti virus program. Jeg ønsker siden minimert men ikke til verktøylinja. Når vi først er inne på det så hadde det ikke vært dumt å kunne minimere hele f.eks explorer med alle åpne websider til et ikon i system tray. X. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) PowerMenu er et lite og genialt program som gir deg muligheten til å sette de programmene du måtte ønske til alltid å ligge øverst. PowerMenu gir deg også muligheten til å minimere til tray eller å gjøre vinduene transparente. Last ned her Endret 16. juli 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Prøv MyIE som er en addon til IE, den gir deg mye sånn type snacks Nedlastingsside for MyIE Endret 16. juli 2004 av Hawkie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå